Była agencja Lidla obsłuży medialnie sieć Netto

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2015 10:14

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Netto Polska – siecią sklepów spożywczych wywodzącą się z Danii. Do maja 2015 agencja Hill+Knowlton Strategies obsługiwała sieć sklepów Lidl.

Zadaniem H+K Strategies będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla sieci sklepów Netto w Polsce. H+K będzie również odpowiedzialne za relacje z mediami oraz bieżące doradztwo dotyczące komunikacji w mediach społecznościowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i obowiązuje od października br. –  Jesteśmy głęboko przekonani, że zespół H&K doskonale rozumie specyfikę naszej branży, dzięki wieloletniemu, międzynarodowemu doświadczeniu we współpracy z sieciami handlowymi. Oczekujemy, że efektem naszej współpracy będzie odświeżenie wizerunku Netto w Polsce, a także lepsze zrozumienie istoty naszej marki i ważnych dla nas  konsumenckich wartości, dzięki skutecznej komunikacji, skierowanej do naszych klientów i pracowników  – Adam Lendvai, dyrektor marketingu Netto Polska.

Za realizację projektu po stronie H+K odpowiadają: Maciej Szaroleta (Brand Practice Director), Beata Sadowska (Senior Associate) oraz Jakub Kiraga (Account Executive).

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa,  ma ok. 350  sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane