Bytom tworzy drugą markę

Autor: Puls Biznesu 20 stycznia 2017 09:52

Bytom, znany producent garniturów, zaczął prace nad drugą marką. Rozważa także akwizycje - pisze Puls Biznesu.

Docelowa liczba salonów marki, zdaniem Michała Wójcika — wysycająca rynek, to 120 placówek (dziś jest ich 107) na 15 tys. mkw. (obecnie ponad 12 tys. mkw.).

Cel zostanie osiągnięty najpóźniej na koniec 2018 r., gdy sieć ma generować obroty na poziomie 230 mln zł. 

— Właśnie rozpoczęliśmy prace nad drugą marką. Chcemy powielić sprawdzony model — czujemy się kompetentni w segmencie odzieży męskiej sprzedawanej we własnych salonach i sklepie internetowym, więc tego będziemy się trzymać - zapowiada Michał Wójcik. Alternatywną opcją ma być akwizycja.

Więcej w "Pulsie Biznesu"

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane