Caffetteria Mokate - nowe oblicze marki Mokate

Autor: pr 26 stycznia 2015 09:12

Caffetteria Mokate - nowe oblicze marki Mokate

Mokate, europejski producent kawy i herbaty, wprowadziło nową identyfikację wizualną. Zmieniły się tym samym opakowania wszystkich produktów sygnowanych marką Mokate oraz widniejące na nich logo.

Marka Mokate przeszła zmianę wizerunkową - największą w swojej 25-letniej historii. Zastąpiła ją bowiem Caffetteria Mokate, co oznacza nie tylko nową identyfikację graficzną marki i jej produktów, ale także zmianę jej pozycjonowania. Caffetteria Mokate to bowiem - jak sugeruje nazwa - ekspert w produktach kawiarnianych. Oferuje kawy i desery jak z ulubionej kawiarni.

- Nowa identyfikacja wizualna to krok milowy w życiu marki Mokate - przyznaje Adam Mokrysz, członek zarządu firmy. - Z jednej strony zmieniła się dla klientów idąc z duchem czasu i najnowszymi trendami marketingowymi. Z drugiej - zachowała przy tym swoje tradycyjne wartości, takie jak jakość, wyjątkowość i dbałość o konsumenta - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane