Call2Action: Ponad 3000 ekranów w sieciach handlowych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 11 lipca 2011 11:27

Call2Action SA, spółka rozwijająca sieć reklamowych nośników multimedialnych działających w technologii Digital Signage w czołowych sieciach handlowych, poinformowała o przekroczeniu poziomu 3000 ekranów.

Call2Action SA posiada obecnie już prawie 3200 ekranów w ponad 150 placówkach handlowych - w sieci hipermarketów Tesco, supermarketów „Piotr i Paweł" oraz w sklepach sieci delikatesowej Alma. W sumie potencjał reklamowy tej sieci nośników Digital Signage to prawie 26 mln tzw. kontaktów miesięcznie.

- Digital Signage umożliwia precyzyjne dotarcie do wąskich grup docelowych oraz do osób o niskiej konsumpcji mediów tradycyjnych. Obsługiwana przez Call2Action w naszych supermarketach sieć to już ok. 500 ekranów. To oznacza ponad 5 mln kontaktów klientów „Piotr i Paweł" z komunikatami prezentowanymi przy użyciu sieci nośników Digital Signage w naszych supermarketach miesięcznie. Kontaktów korzystnych dla wszystkich - zarówno dla naszych partnerów (możliwość ciekawej komunikacji), jak i dla naszych klientów (otrzymują newsy, rozrywkę, oraz przydatne informacje handlowe czy reklamy) - a tym samym, co oczywiste, i dla nas, jako właściciela sklepów - mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor departamentu marketingu „Piotr i Paweł" SA.

Na tak szybki rozwój sieci nośników Call2Action SA w ostatnim czasie złożyły się dwa równoległe czynniki - szybki przyrost organiczny, jak i ubiegłoroczne przejęcie infrastruktury nośników POS TV w sieci hipermarketów Tesco. Call2Action SA budowała już wcześniej w Tesco własną sieć nośników w strefach przykasowych (Check-Out TV), a przejęcie infrastruktury POS TV znacznie zwiększyło skalę tych działań.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane