Carex wspiera sprzedaż mydeł antybakteryjnych konkursem

Autor: dlahandlu.pl 1 września 2016 11:23

1 września 2016 roku marka Carex rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Gdzie jest Carex?”. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

W okresie trwania promocji na wariantach dziecięcych mydeł Carex o pojemności 250m w punktach sprzedaży w całej Polsce pojawią się bohaterowie kinowego hitu Disney/Pixar „Gdzie jest Dory”, który wkrótce ukaże się na DVD i Blu-Ray, a także będą dołączone zmywalne tatuaże oraz naklejki z bohaterami filmu.

Carex to marka mydeł antybakteryjnych, chusteczek odświeżających, żeli do rąk oraz żeli pod prysznic dla całej rodziny.

Akcji „Gdzie jest Carex?”, realizowanej we współpracy z The Walt Disney Company Polska, towarzyszy konkurs z nagrodami. Aby wziąć w nim udział należy kupić dowolny wariant mydła dla dzieci Carex, zarejestrować paragon na stronie www.carex.pl oraz wykonać zadanie konkursowe, polegające na przesłaniu zdjęcia ilustrującego hasło „brudne dziecko to szczęśliwe dziecko”.


Promocja zapowiadająca premierę filmu na DVD i Blu-Ray komunikowana będzie na materiałach POS: nakładkach i naklejkach na produktach, standach promocyjnych, cenówkach oraz szarfach przypółkowych umieszczonych w punktach sprzedaży. Przygotowano także kampanię wspierającą promocję w kanałach telewizyjnych Disney oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Promocją objęte są wszystkie dziecięce warianty antybakteryjnych mydeł w płynie Carex: Carex Strawberry Candy, Carex Bubble Gum oraz Carex Splash (250ml, 500 ml i 1000ml).
Akcja promocyjna trwa od 1 września do 31 października 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane