Carlsberg Polska: Zwiększa się udział produktów typu ALE, IPA, APA

www.portalspozywczy.pl 14 listopada 2017 11:08

Piwa smakowe i radlery utraciły status nowości, a w kategorii piwa zwiększa się udział specjalności i produktów typu ALE, IPA, APA. Mocno rosną piwa bezalkoholowe, a dla konsumentów ważna jest też kwestia autentyczności i pochodzenia produktu, na czym korzysta np. nowowprowadzona marka Żatecky Svetly Leżak – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

- W tym roku wzrosty sprzedaży piw smakowych i radlerów, które są popularne głównie w sezonie, osiągając udział ok. 9 proc. w kategorii, nie były już tak wysokie. Wydaje mi się, że utraciły status nowości i stały się standardową częścią kategorii piwa - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Zwiększa się za to udział specjalności oraz produktów typu ALE, IPA, APA w kategorii piwa. Tego typu specjalności piwne jak ALE, IPA etc. stanowią bardzo niewielki udział w kategorii, jednak rosną bardzo dynamicznie - po 12 miesiącach narastająco o 260 proc. wartościowo. To pokazuje, że nasi piwosze przekonują się powoli i przyzwyczajają do tych smaków - dodaje.

- Drugi trend to wzrost segmentu piw bezalkoholowych, który choć nadal stosunkowo niewielki, czyli 2,25 proc. udziału w kategorii – po sierpniu odnotował wzrost sprzedaży wolumenowo o 23 proc., a wartościowo o 28 proc. – mówi również prezes Carlsberg Polska.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.