Carlsberg wprowadza piwo dla młodych

Autor: press.pl 2 czerwca 2015 09:09

Carlsberg Polska telewizyjną kampanią wspiera nową markę piwa - Carlsberg Nox - czytamy w press.pl

30-sekundowy spot przedstawia nową markę Carlsberga jako propozycję skierowaną do młodych osób, które zwracają uwagę na designerskie opakowanie piwa. Koncepcja spotu opiera się na grze słów Nox-Noc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane