Carrefour będzie rozwijać sieć salonów optycznych

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2017 12:31

Carrefour nawiązał współpracę z firmą Atol, z którą wprowadzi na francuskim rynku nową formułę sklepu o nazwie Carrefour Optique et Audition. Pierwsze placówki powinny otworzyć drzwi w przyszłym roku.

- Ta współpraca pokazuje, że Carrefour zamierza zwiększyć liczbę usług, a Atol chce poszerzyć bazę klientów - podano w koumikacie prasowym. Firmy chcą przedstawić konsumentom szeroki wachlarz produktów i usług optycznych.

Produkty Carrefour Optique et Audition będą dostępne w sklepach stacjonarnych, jak również poprzez kanały cyfrowe. Wraz z rozwojem nowej sieci Carrefour podjął kolejny krok w kierunku dywersyfikacji swoich usług dla klientów. 

W Polsce sieć Tesco prowadziła stoiska "Optyk". W sierpniu 2016 roku została podjęta decyzja o przejściu tych działów na innego pracodawcę - firmę MLV 109, której prezesem jest Robert Arnold Niczyporuk. W sumie przejęła ona 14 stoisk.

Natomiast w tym roku Tesco podjęło decyzję o sprzedaży biznesu optycznego w Wielkiej Brytanii sieci Vision Express.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane