PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Carrefour: Blisko 135 tys. euro na program edukacyjny dot. zdrowego odżywiania

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2016 16:39

Rozpoczęła się druga edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego ABC Zdrowego Żywienia” pod nazwą „ABC Żywienia Dzieci”, organizowanego przez Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW w Warszawie, przy wsparciu Carrefour Polska. Celem projektu jest edukacja dzieci i młodzieży w zakresie prawidłowego odżywiania. Program został sfinansowany przez Fundację Carrefour, która przeznaczyła na ten cel grant w wysokości 134 760 euro.

Celem programu „ABC Zdrowego Żywienia” jest podniesienie świadomości żywieniowej, a w konsekwencji wyeliminowanie popełnianych błędów żywieniowych poprzez zmianę nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzież. Uczestnicy projektu przejdą cykl interaktywnych zajęć edukacyjnych, podczas których nauczą się podejmowania racjonalnych wyborów żywieniowych, komponowania oraz przygotowywania zbilansowanych posiłków, zwracając uwagę zarówno na ich wartość odżywczą, jak i zasady higieny.

Zajęcia edukacyjne, pod nazwą „ABC Żywienia Dzieci”, są kierowane do dzieci i młodzieży, a celem organizatorów jest zgromadzenie blisko 1000 uczestników. Warsztaty i wykłady odbędą się w ośmiu miastach, w tym roku będą to Biała Podlaska, Białystok, Lublin, Kraków, Olsztyn, Gdynia, Warszawa i Wrocław. Tym samym program rozszerzono o ośrodki z rejonów Polski wschodniej o niższym dochodzie na mieszkańca.
Zajęcia poprowadzą eksperci z zakresu żywienia człowieka i żywności z ośmiu polskich ośrodków naukowych. 

Program jest kontynuacją „ABC Zdrowego Żywienia” zrealizowanego w 2015 roku, którego odbiorcami były dzieci oraz seniorzy. W czasie trwania programu zorganizowano 240 warsztatów, poprowadzonych przez 70 ekspertów z 6 ośrodków naukowych, docierając do osób ze środowisk o trudnej sytuacji społecznoekonomicznej. 

„ABC Zdrowego Żywienia” jest elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez Carrefour i doskonale wpisuje się w strategię Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie firmy. Polityka CSR Carrefour Polska jest prowadzona zarówno poprzez działania edukacyjne jak i świadomą politykę handlową – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny w Carrefour Polska. – Naszym celem jest wspieranie konsumentów, pracowników i wszystkich Polaków w zdrowym trybie życia. Realizujemy to za pośrednictwem programów edukacyjnych, sponsoringu imprez sportowych oraz zapewniania dostępu do zdrowych produktów najwyższej jakości, produkowanych z poszanowaniem dla środowiska naturalnego.

Carrefour Polska stale rozwija swoją ofertę zdrowych produktów. W asortymencie sklepów znajduje się już ponad 300 certyfikowanych produktów ekologicznych, a także specjalna strefa „Świat Zdrowia”. Klienci mogą w niej znaleźć produkty dietetyczne, sojowe, dla diabetyków oraz blisko 200 produktów bezglutenowych. Carrefour stworzył też gamę wyselekcjonowanych produktów „Jakość z Natury Carrefour” pochodzących z ekologicznie czystych terenów, wytwarzanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa. Logo „Jakość z Natury Carrefour” oznacza brak konserwantów oraz sztucznych barwników, a produkty z tym znakiem są wolne od GMO.

Zdrowie znalazło swoje miejsce również wśród najważniejszych obszarów strategicznych najnowszej kampanii marketingowej prowadzonej przez Carrefour Polska w telewizji, radiu, prasie i internecie. Jej bohater - Napoleon - w lekko humorystycznej formie zachęca Polaków do poznania szerokiej i różnorodnej oferty zdrowej żywności w placówkach Carrefour.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,80

  • Min

    3,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.