PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Carrefour chce być bardziej lokalny - stawia na współpracę z małymi dostawcami

Autor: www.dlahandlu.pl 24 lipca 2014 12:56

Carrefour chce być bardziej lokalny - stawia na współpracę z małymi dostawcami

- Dokonywane przez nas analizy rynku wyraźnie wskazują na zwrot klientów w stronę produktów spożywczych o zwiększonej wartości zdrowotnej. Odpowiadamy na tę zmianę potrzeb konsumentów poprzez produkty znajdujące się w strefie "Świat Zdrowia", ale również poprzez wzbogacenie oferty produktów pochodzących od polskich rolników i drobnych wytwórców - mówi Robert Noceń, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska.

Carrefour startuje z kamanią "Z miłości do zdrowia". Rozszerzy ofertę produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnych oraz dla diabetyków czy wyselekcjonowanych produktów "Jakość Carrefour".

Obecnie kompleksowa oferta produktów ekologicznych dostępnych w Carrefour liczy ponad 300 pozycji asortymentowych: na targu świeżości w sklepach Carrefour klienci odnajdą owoce i warzywa, także takie produkowane w gospodarstwach ekologicznych. Oferta eko obejmuje również oliwy i oleje, makarony, kasze, ryż, herbaty, kawy czy produkty dietetyczne w strefie „Świat Zdrowia". Wszystkie produkty posiadają odpowiednie certyfikaty.

Na razie strefa „Świat Zdrowia" funkcjonuje w wybranych sklepach Carrefour w Warszawie (Arkadia, Targówek, Reduta, Wilenska) i w Krakowie (Zakopianka). 

- Dyrektorzy regionalni Carrefour mają pełną autonomię w wyborze i rekomendowaniu dostawców lokalnych, bo najlepiej znają potrzeby klientów. Produkty "Jakość Carrefour" to efekt współpracy z ok. 400 przedsiębiorcami. Wierzymy, że wsparcie małych i średnich producentów przyczynia się do rozwoju polskiego rolnictwa i wpływa pozytywnie na rozwój społeczności lokalnych. 

W czasie trwania kampanii „Z miłości do Zdrowia" Carrefour Polska będzie się angażował w sponsoring wydarzeń sportowych i programy
edukacyjne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    9,52

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.