Carrefour chce ułatwić pracę kierownikom sklepów

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2017 09:52

Sieć Carrefour stworzyła aplikację dla menedżerów swoich hipermarketów. Aplikacja "Twój Carrefour" ma za zadanie uprościć pracę kierownikom placówek gromadząc wszystkie niezbędne informacje (np. służbowe maile) i funkcje w jednym miejscu.

Od zeszłego roku sieć ma już aplikację "Mój Carrefour", która jest dedykowana konsumentom. Jej podstawową funkcją jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour.

W tym roku strategicznym celem rozwoju firmy Carrefour jest omnikanałowość. Najważniejsze projekty firmy w bieżącym roku to: projekt marketplace, usługi collaborative economy, udostępnienia klientom płatności mobilnych oraz uruchomienie inkubatora dla start-upów. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane