Carrefour chce zrobić ze zdrowej żywności swój największy atut

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2017 11:58

W styczniu 2017 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafił wyjątkowy katalog. Publikacja zawiera nie tylko ofertę produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, ale także porady dyplomowanego dietetyka oraz zdrowe inspiracje dla całej rodziny. Specjalnie oznaczone produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour”, objęte są gwarancją najniższej ceny. Klient, który kupi dany towar w innym sklepie taniej, otrzyma zwrot podwójnej różnicy w cenie.

Nowy katalog „Dowiedz się, jak smakuje zdrowie” oraz szeroka gama produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour” stanowią kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. 

- „Zdrowa Półka Carrefour” to specjalnie opracowana dla polskiego klienta oferta kilkuset produktów, skierowana do wszystkich, którzy prowadzą zdrowy styl życia i chcą jeść smacznie, zdrowo i… NIEDROGO. Otrzymały one gwarancję najniższej ceny, dzięki czemu może sobie na nie pozwolić statystyczna polska rodzina. Warto podkreślić, że Carrefour zwraca podwójną różnicę w cenie klientom, którzy kupią produkt objęty gwarancją najniższej ceny w sklepie naszej konkurencji – mówi Thierry Etchemendigaray, dyrektor handlowy Carrefour Polska.

W nowym katalogu Carrefour „Dowiedz się, jak smakuje zdrowie” klienci znajdą informacje na temat produktów dietetycznych i dla diabetyków, żywności bogatej w składniki odżywcze, bio, eko, bez laktozy i glutenu. 

Katalog „Dowiedz się, jak smakuje zdrowie” ma także aspekt edukacyjny. Klienci Carrefour znajdą w nim porady doświadczonej dietetyczki Aleksandry Kilen-Zasiecznej, absolwentki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz SGGW w Warszawie. 

Carrefour Polska nie tylko znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowym odżywianiem, sieć prowadzi także liczne działania edukacyjne. Jednym z jej priorytetów jest realizacja kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest m.in. promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2017-01-16 16:03:47

    Dobry żart przecież ta sieć nie przestrzega HACCAP-u czy dobrych praktyk.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,55

  • Śr

    0,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane