Carrefour łączy handel z gastronomią

www.portalspozywczy.pl 7 grudnia 2015 14:59

Sklepy sieci Carrefour w Polsce coraz mocniej będą łączyć ofertę typowo handlową z ofertą gastronomiczną, upodobniając się tym samym do placówek francuskiej sieci, jakie znaleźć można w krajach Europy Zachodniej. Taka ewolucja konceptów sklepowych nie będzie dotyczyć wszystkich punktów Carrefoura, ale głównie placówek Carrefour Express, zwłaszcza tych zlokalizowanych w centrach dużych miast, w pobliżu miejsc pracy, a także na bogatych osiedlach.

Carrefour we Francji czy Belgii posiada już wiele sklepów łączących koncepty kawiarni i placówki convenience. To lokale, w których można nie tylko zrobić zakupy, ale także usiąść przy stole i spokojnie skonsumować zakupione produkty, takie jak np. dania na ciepło, czy sałatki, a nawet jogurt czy sushi.

W Polsce takich punktów jest jeszcze niewiele, ale moda z Zachodu nieuchronnie zmierza do naszego kraju. Własne placówki z kącikiem kawiarnianym/gastronomicznym prowadzą w Polsce już m.in. Żabka, Freshmarket, czy Małpka. W sklepach tych zamówić można np. gorącą kawę, hot-doga, czy zapiekankę.

Również Carrefour zamierza stopniowo wprowadzać tego typu rozwiązania w niektórych swoich sklepach. Kącik kawiarniany znaleźć można chociażby w pierwszej placówce sieci w najnowszym koncepcie, uruchomionej przed kilkoma miesiącami przy ul. Francuskiej w Warszawie.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.