Carrefour Market Attrazione 2.0 i Carrefour Express 3 Minuti nowymi szyldami we Włoszech

Autor: dlahandlu.pl 7 lipca 2017 10:52

Carrefour Włochy wprowadził na rynek dwa nowe formaty sklepu - Carrefour Market Attrazione 2.0 i Carrefour Express 3 Minuti.

Pierwszy szyld czyli Carrefour Market Attrazione 2.0 zadebiutował w Pomezii w regionie Lazio. Sklep jest otwarty 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Oferuje ponad 16 000 pozycji asortymentowych na powierzchni 2.500 metrów kwadratowych.

Nowy format koncentruje się na promocjach cenowych i wygodzie. Nacisk położono również na produkty lokalne. W placówce na 60 metrach kwadratowych zlokalizowano również dział BIO z ofertą ponad 800 produktów (produkty organiczne, bezglutenowe, wegańskie oraz wegetariańskie).  Sklep posiada też dział z asortymentem non-food (perfumy, sezonowe produkty nieżywnościowe oraz wyroby tekstylne).

Natomiast miasto Genova zostało wybrane jako miejsce debiutu szyldu Carrefour Express 3 Minuti.

Nowy sklep ma na celu umożliwienie konsumentom zrobienia zakupów szybkich i prostych (oferta na śniadanie, lunch, przekąski orazz gotowa kolacja). Inne usługi placówki obejmują bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, druk fotografii, zakup biletów na transport publiczny, karty upominkowe, doładowania telefonów komórkowych, płatności rachunków i przelewy.

Sklep ma 160 metrów kwadratowych powierzchni i jest częścią sieci 147 sklepów Carrefour Express w regionie Liguria.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane