Carrefour otworzy w tym roku 2 hipermarkety i 10 supermarketów

Autor: dlahandlu.pl 19 stycznia 2017 13:53

Carrefour otworzy w tym roku 2 hipermarkety i 10 supermarketów Na zdj. hipermarket Carrefour w CH Posnania

Zakończenie modernizacji 7 centrów handlowych, w tym otwarcie najważniejszej inwestycji firmy - Galerii Morena. Tak Carrefour Polska podsumowuje 2016 rok na rynku nieruchomości komercyjnych. W minionych miesiącach firma kontynuowała także inwestycje w rozbudowę swojego portfela hiper- i supermarketów. Tempo rozwoju ma zostać utrzymane również w 2017 roku.

Kluczowym projektem będzie budowa Metropolitan Outlet w Bydgoszczy. Wśród centrów handlowych, które również poddane zostaną modernizacji, znajdą się między innymi obiekty w Szczecinie, Białymstoku, Głogowie, Chorzowie czy Zgorzelcu. Ponadto sieć planuje w 2017 roku remodeling kilkunastu hipermarketów oraz otwarcie kolejnych 2 placówek (w Piotrkowie Trybunalskim oraz Galerii Północnej w Warszawie), a także otwarcia ponad 10 nowych supermarketów, między innymi w galerii Wroclavia we Wrocławiu. Zapowiadanych jest również około 24 modernizacji placówek w tym formacie.

Najważniejszą inwestycją była rozbudowa gdańskiej Galerii Morena, w wyniku której powierzchnia najmu tego obiektu wzrosła do 33 tysięcy mkw. Od maja klienci mają tam do dyspozycji niemal 80 sklepów, food-court połączony z odkrytym tarasem oraz strefy zabaw dla dzieci. Z kolei w październiku strefę rozrywkową galerii wzbogaciło kino - Cinema 3D. 

W ciągu 2016 roku Carrefour przeprowadził także remodeling swoich centrów handlowych między innymi w Starogardzie Gdańskim, Bydgoszczy, Tczewie czy Łodzi. Zeszłorocznym sukcesem Carrefour było również otrzymanie pozwolenia na budowę Metropolitan Outlet – projektu, który ma powstać na skutek gruntownej przebudowy funkcjonującego obecnie CH Glinki.

- Poczynione przez nas w zeszłym roku inwestycje pozwoliły nam osiągnąć nasze główne cele - zaoferować klientom przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju - mówi Ronan Martin, wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Wśród zeszłorocznych osiągnięć Carrefour Polska znalazł się rozwój hiper- i supermarketów z portfela marki. W 2016 firma zmodernizowała 18 hipermarketów, a w październiku uruchomiła 2 sklepów w tym formacie – w Galerii Wołomin pod Warszawą oraz w CH Posnania w Poznaniu. Drugi z obiektów to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta. Od stycznia sieć otworzyła także 12 nowych supermarketów, zaś 14 z posiadanych placówek poddała modernizacji. Nowością było wprowadzenie na rynek 2 konceptów w tym formacie – premium oraz urban.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.