Carrefour otworzył czwarty supermarket premium w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 1 grudnia 2016 11:54

Carrefour Polska kontynuuje rozwój sieci supermarketów w segmencie premium, wychodząc z kolejnym otwarciem poza rynek aglomeracji warszawskiej. Nowy supermarket Carrefour został otwarty 30 listopada b.r. w Galerii Słonecznej. Wcześniej w tym miejscu działał sklep Marcpol.

W supermarkecie, na powierzchni około 1300 mkw., klienci znajdą ponad 15 tysięcy różnych produktów. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” można wybierać spośród ok. 200 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzyw i owoców bio, jak również wielu produktów regionalnych.

- W naszej strategii handlowej, która opiera się na nowoczesności, różnorodności i komforcie zakupów, bardzo dużą wagę przywiązujemy do dopasowania oferty naszych sklepów do potrzeb i oczekiwań klientów w poszczególnych miastach– mówi François Vincent, dyrektor supermarketów i sklepów convenience – Premium to jeden z trzech konceptów supermarketów, które wdrażamy na polskim rynku, pozostałe dwa to classic i urban – dodaje François Vincent.

Wyróżnikiem supermarketu Carrefour w Galerii Słonecznej są wypiekane na miejscu pieczywo oraz wędliny tradycyjne, pochodzące z własnej Wędzarni Carrefour. 

W specjalnej strefie zdrowia w sklepie klienci znajdą m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu. Asortyment zdrowych produktów uzupełniają produkty dostępne na wagę, takie jak  bakalie, orzechy, fasola, groch czy soczewica.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.