Carrefour otworzył w 2016 r. 2 hipermarkety, prowadził modernizacje i rozwijał ofertę

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2017 09:59

W ostatnim roku Carrefour kontynuował dynamikę wzrostu i zmian, wzmacniając swoją pozycję sieci multiformatowej i multikanałowej w Polsce. Sieć otworzyła 2 nowe hipermarkety, 12 supermarketów oraz ponad 100 sklepów osiedlowych.

W ubiegłym roku swoją działalność rozwinął sklep eCarrefour.pl poprzez rozszerzenie liczby produktów w ofercie pozaspożywczej oraz udostępnienie usługi click & collect we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce.
Ponadto, jesienią 2016 roku, pl zaoferował swoim klientom w Warszawie i w wybranych podwarszawskich miejscowościach, możliwość zamawiania suchych produktów spożywczych.
Carrefour rozwinął także aplikację Mój Carrefour, której jedną z podstawowych funkcji jest program lojalnościowy. Użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową.

W 2016 roku detalista zmodernizował 18 hipermarketów oraz 15 supermarketów.
Carrefour poddał również renowacji łącznie 7 centrów handlowych. Zyskały one nowy wizerunek, ich wnętrza zostały kompleksowo odnowione, a oferta handlowo-rozrywkowa wzbogacona.
Najważniejszą inwestycją roku była rozbudowa gdańskiej Galerii Morena.

Firma wprowadziła też nowe koncepty handlowe supermarketów w formacie premium oraz urban.
Punkty Market Urban otwierane są w dużych miastach, przy ruchliwych ulicach. Ich oferta jest dostosowana do potrzeb wszystkich, którzy chcą zrobić szybkie zakupy. Supermarkety Premium zlokalizowane są przede wszystkim w galeriach handlowych lub w miejscowościach i dzielnicach, w których klienci poszukują artykułów najwyższej jakości.
Przykładem nowego konceptu hipermarketu jest również sklep w Posnanii, który charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty, w tym bogata oferta lokalnych produktów świeżych, są dopasowane do potrzeb współczesnego konsumenta.
Carrefour otworzył również 8 nowych punktów gastronomicznych „Smacznie”, zlokalizowanych przy wejściach do sklepów.

W minionym roku Carrefour rozbudował ofertę produktów zdrowych, w tym: ekologicznych, dla diabetyków, bezglutenowych, bez laktozy i wegetariańskich. Carrefour powiększył również gamę „Jakość z Natury”. Firma rozszerzyła także swoją ofertę produktów marki własnej premium: Reflets de France, Terra d’Italia oraz De Nuestra Tierra.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane