Carrefour podpisuje kolejne umowy najmu w swoich centrach handlowych

Autor: pr 22 lutego 2014 11:16

Nowe marki pojawią się w Galerii Kalisz oraz w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. Oba centra handlowe należą w pełni do Carrefour Polska i są przez niego zarządzane.

Umowy najmu zostały podpisane z firmą „NeoNet"(611 m kw.) oraz Grupą MIG właścicielem marki „50 style" (540 m kw).
W „Galerii Słowiańskiej" salon sieci NeoNet zajmie powierzchnię ponad 600 m kw., na której do dyspozycji klientów będzie szeroki wybór asortymentu RTV/AGD oraz IT. NeoNet obecny jest na rynku od 2004 toku i posiada ponad 500 sklepów na terenie całego kraju.
W Galerii Kalisz oraz w Galerii Słowiańskiej Grupa MIG otworzyła multibrandowe salony marki 50 style oferujące odzież i akcesoria sportowe. W Galerii Słowiańskiej powierzchnia sklepu to 240 m kw., natomiast w Galerii Kalisz 300 m kw.
W Polsce funkcjonuje obecnie ponad 50 sklepów marki 50style, zlokalizowanych w dużych i średnich miastach. Wiodącymi partnerami firmy są takie sieci jak: Nike, Adidas, Puma, Reebok, Umbro oraz Feewear. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,54

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8018

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555459

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.