Carrefour poprawia rentowność w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 9 marca 2017 09:32

Carrefour poprawia rentowność w Polsce fot. Carrefour

Grupa Carrefour zaprezentowała pełne wyniki za 2016 r. W tym czasie sprzedaż netto (z wyłączenie paliw) wyniosła 70,204 mld euro, co oznacza wzrost przy stałym kursie wymiany walut o 3,3 proc.

Sprzedaż netto w samej Francji to 35,877 mld euro, co oznacza spadek o 1,1 proc. Sprzedaż w pozostałych krajach europejskich do których jest zaliczana Polska, wyniosła 20,085 mld euro, co oznacza wzrost o 2,3 proc. Sprzedaż w całej Europie wyniosła 55,962 mld euro (wzrost o 0,1 proc.).

W 2016 roku Carrefour kontynuowała rozwój wieloformatowy przyspieszając nowe otwarcia zwłaszcza w Brazylii, Hiszpanii, Polsce i Chinach. Sieć jest zadowolona z wyników osiągniętych w pozostałych krajach europejskich. Carrefour podkreślił poprawę rentowności w takich krajach jak Włochy czy Polska.

Na koniec grudnia 2016 r. Carrefour posiadał 11,935 sklepów. Sieć zatrudnia ponad 360 tys. pracowników.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,61

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.