Carrefour poprawia rentowność w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 9 marca 2017 09:32

Carrefour poprawia rentowność w Polsce fot. Carrefour

Grupa Carrefour zaprezentowała pełne wyniki za 2016 r. W tym czasie sprzedaż netto (z wyłączenie paliw) wyniosła 70,204 mld euro, co oznacza wzrost przy stałym kursie wymiany walut o 3,3 proc.

Sprzedaż netto w samej Francji to 35,877 mld euro, co oznacza spadek o 1,1 proc. Sprzedaż w pozostałych krajach europejskich do których jest zaliczana Polska, wyniosła 20,085 mld euro, co oznacza wzrost o 2,3 proc. Sprzedaż w całej Europie wyniosła 55,962 mld euro (wzrost o 0,1 proc.).

W 2016 roku Carrefour kontynuowała rozwój wieloformatowy przyspieszając nowe otwarcia zwłaszcza w Brazylii, Hiszpanii, Polsce i Chinach. Sieć jest zadowolona z wyników osiągniętych w pozostałych krajach europejskich. Carrefour podkreślił poprawę rentowności w takich krajach jak Włochy czy Polska.

Na koniec grudnia 2016 r. Carrefour posiadał 11,935 sklepów. Sieć zatrudnia ponad 360 tys. pracowników.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane