Carrefour poszerza asortyment marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 26 maja 2017 11:06

Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży nową gamę 19 przypraw marki własnej.

Carrefour podjął decyzję o odświeżeniu swojej gamy przypraw. Klienci sklepów mogą wybierać spośród 19 przypraw marki własnej: Bazylia 10g; Cynamon mielony 20g; Czosnek granulowany 20g; Koperek 10g; Liść laurowy 6,6g; Majeranek 15g; Nać pietruszki 10g; Oregano 10g; Papryka mielona ostra 20g; Papryka mielona słodka 20g; Pieprz czarny mielony 20g; Pieprz czarny ziarnisty 20g; Pieprz ziołowy 20g; Tymianek 15g; Ziele angielskie 15g oraz Zioła prowansalskie 15g.

Carrefour oferuje również specjalnie dobrane kompozycje przypraw, które są propozycją doprawienia dań gotowych: Przyprawa do gulaszu 30g; Przyprawa do kebabu i gyrosa 30g; Przyprawa do kurczaka 35g.

 Asortyment produktów Marki Własnej Carrefour to ok. 3000 referencji w takich kategoriach, jak: produkty spożywcze; napoje i alkohole; produkty świeże; warzywa; owoce; wędliny; drogeria; perfumeria; produkty przemysłowe; produkty gospodarstwa domowego; artykuły sportowe; zabawki; artykuły sezonowe; artykuły RTV/AGD; tekstylia.

Carrefour oferuje również marki z segmentu premium: Reflets de France, Terre d’Italia, De Nuestra Tierra, Jakość z Natury Carrefour i Wędzarnia Carrefour, a także produkty pochodzące z upraw ekologicznych oraz bezglutenowe.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane