Carrefour: Pracujemy nad wzmocnieniem relacji z właścicielami sklepów Globi

www.portalspozywczy.pl 30 listopada 2015 14:10

Francuski Carrefour udoskonalił koncept sklepów Globi. Placówki te zostaną nieco upodobnione do sklepów z zielonym szyldem Carrefour Express, choć dostosowane są do nieco innego klienta - wiejskiego, bądź mieszkającego na obrzeżach miast.

- Globi było dotąd luźną formą współpracy z partnerami, polegającą na zaopatrzeniu sklepów i wprowadzeniu naszego logo. Obecnie pracujemy nad wzmocnieniem relacji z właścicielami sklepów Globi. Dodaliśmy do konceptu Globi kilka nowych elementów zapożyczonych z konceptu Carrefour Express - tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Francois Vincent, COO Supermarkets & Convenience Carrefour Polska.

Sklepy Globi rozwijane będą na osiedlach, szczególnie na peryferiach miast, a także na wsiach. - Nowy koncept pozwoli nam wyjść z ofertą do sklepów generujących mniejsze obroty lub znajdujących się w otoczeniu większej konkurencji. Sklepy będą lepiej dostosowane do realiów panujących na lokalnych rynkach - deklaruje Francois Vincent.

W nowym koncepcie sklepu Globi, Carrefour położy dużo większy nacisk na kilka kategorii produktowych, w tym alkohole i przekąski. W przypadku sklepów zlokalizowanych na wsi, poszerzony zostanie również asortyment non-food.

portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Paweł 2016-02-03 19:49:26

    Co do Globi i współpracy z Carfurr:

    JEŚLI CHCESZ BYĆ ZDROWY TO NIE WCHODŹ W TO BO BĘDZIESZ CHORY !!!!



    cały mój komentarz

    Ps; pozdrawiam logicznie myślących

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.