Carrefour promuje ofertę ze ,,Zdrowej półki"

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2018 09:43

Carrefour promuje ofertę ze ,,Zdrowej półki" Fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”.

17 stycznia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi wyjątkowy katalog. Klienci będą mogli w nim znaleźć produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour” oraz inne produkty zalecane w komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety, takie jak: zróżnicowany asortyment warzyw i owoców, kasze, makarony czy oliwy. Nie zabraknie w nim także artykułów bezglutenowych, bez laktozy, polecanych dla wegetarian oraz produktów BIO. W nowym katalogu Carrefour oferta została zaprezentowana w niestandardowy sposób – każdy produkt przypisany jest do odpowiedniej grupy żywności (białko, zboża, tłuszcze, etc.) niezbędnej do skomponowania „zdrowego talerza”. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę teksty zawarte w katalogu Carrefour, wyjaśniają w prosty sposób, jak odpowiednio komponować codzienny jadłospis. Warto wspomnieć, że wybrane produkty zaprezentowane w katalogu objęte są Gwarancją Najniższej Ceny.

– Nowy katalog „Zdrowie na talerzu” stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. Niezmienne jednak pozostało jedno – cena powinna być jak najniższa. Właśnie to gwarantuje nasza nowa oferta. – powiedział Marcin Olech, dyrektor działu marketingu, usług, IT i technologii cyfrowych Carrefour Polska.

Nowy katalog zawiera także informację dotyczące innowacyjnego system SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą. To dodatkowy system znakowania żywności, który pomoże klientom sklepów Carrefour dbać o zdrowie i zbilansowaną dietę. Polska jest pierwszym krajem, w którym zastosowane zostało takie oznakowanie. SENS informuje o zalecanej częstotliwości spożywania produktu w oparciu o jego wartość odżywczą. Ułatwia to dokonanie świadomego wyboru na podstawie przejrzystej informacji umieszczonej na opakowaniu.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane