Carrefour przenosi system lojalnościowy do mobilnej aplikacji

Autor: pr, dlahandlu.pl 16 sierpnia 2016 09:47

Od 15 sierpnia br. klienci Carrefour Polska mogą pobierać na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS nową wersję bezpłatnej aplikacji Mój Carrefour.

Użytkownicy zyskają m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi, odświeżony interfejs i funkcję wyszukiwania sklepów według geolokalizacji.

- Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour będzie platformą dla wielu atrakcyjnych ofert handlowych. Dołożyliśmy starań, aby zapewnić użytkownikom intuicyjne korzystanie z programu, a przede wszystkim zadbaliśmy o szybkość i wygodę korzystania z kuponów rabatowych podczas dokonywania zakupów – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska. – Mój Carrefour to program lojalnościowy nowej generacji, będący częścią długofalowej strategii rozwoju cyfrowego firmy. Planujemy stałą pracę nad rozwojem aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy.

Najważniejszą funkcją nowej aplikacji jest możliwość rejestracji do programu lojalnościowego i generowanie elektronicznych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych. Dzięki aplikacji klienci zapoznają się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także będą mogli samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Podczas dokonywania płatności przy kasie wystarczy, że klient poda kasjerowi swoją kartę lojalnościową zapisaną w aplikacji.

Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

  

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Stavo 2016-08-24 15:32:46

    I czym tu sie podniecać ?

    Aplikacja nie działa na starych smartfonach z androidem starszym niż wersja 4.3.

    Czysta kpina dowodząca podejścia firmy do kilenta.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,82

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.