Carrefour: Rok 2017 pod znakiem omnikanałowości

Autor: dlahandlu.pl 19 grudnia 2017 09:43

Carrefour: Rok 2017 pod znakiem omnikanałowości Fot. Shutterstock

Sieć Carrefour ma za sobą pracowity rok. Wdrożenie strategii omnikanałowości, platformy Marketplace i usługi click&collect, otwarcie 3 hipermarketów, 7 supermarketów i niemal 100 sklepów franczyzowych oraz rozpoczęcie remodelingu 8 centrów handlowych – to tylko niektóre z działań podjętych w tym roku. Sieć kończy rok „z przytupem” – ostatni z otwartych sklepów Carrefour Pro to najnowocześniejszy hipermarket w Polsce, który już wyznacza standardy i kierunki rozwoju dla całego sektora.

W 2017 roku Carrefour wdrożył strategię omnikanałowości, której głównym założeniem jest zapewnienie synergii pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży i komunikacji z klientami. Dotyczy to również łączenia i przenikania się kanałów online i offline – sklepów tradycyjnych, e-commerce i urządzeń mobilnych.

- W ten sposób firma dąży do zagwarantowania współpracy wszystkich formatów – hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz internetowych – w celu zagwarantowania klientom najlepszych doświadczeń zakupowych – tłumaczy nam biuro prasowe Carrefour.

W tym celu powstała między innymi aplikacja mobilna Mój Carrefour oraz wdrożono usługę click&collect we wszystkich hiper- i supermarketach. W ramach strategii omnikanałowej wdrożone zostały również cztery innowacyjne projekty: inkubator dla start-upów C4 Retail Lab, usługa „SąSiatki” oparta na ekonomii współpracy, koncept Marketplace oraz usługa płatności mobilnych Scan&Go.

Aby strategia omnikanałowa mogła skutecznie funkcjonować niezbędny jest również rozwój sieci sklepów i modernizacja już posiadanych aktywów. Tylko w 2017 roku Carrefour otworzył 3 nowe hipermarkety – w Piotrkowie Trybunalskim i dwa w Warszawie – 7 supermarketów w nowoczesnym formacie premium oraz prawie 100 sklepów franczyzowych. - Bogactwo dostępnych formatów, od małych sklepów osiedlowych aż po wielkopowierzchniowe hipermarkety, gwarantuje klientom swobodę wyboru miejsca w którym chcą zrobić zakupy – podkreślają przedstawiciele sieci.

Ponadto, sieć rozpoczęła też prace nad remodelingiem aż 8 centrów handlowych ze swojego portfolio.

- Carrefour konsekwentnie realizuje wdrożoną w 2014 roku strategię rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych aktywów. Celem tej polityki jest przede wszystkim zagwarantowanie klientom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, a także dostarczenie różnorodnej i ciekawej oferty handlowej. Od momentu podjęcia się tego zadania ukończono modernizację już 19 obiektów – informuje biuro prasowe sieci.

- Podsumowaniem wszystkich działań Carrefour jest napoleońska strategia komunikacji, wyróżniona prestiżową Złotą Effie, która jest oparta o pięć wartości: wybór, jakość, bliskość w relacjach z klientami, dostawcami i pracownikami, niskie ceny i zdrowie. W polityce CSR firmy kluczowym pojęciem jest zdrowie, na rzecz którego prowadzone są działania edukacyjne jak np. „ABC Zdrowego Żywienia”, a także podejmowany jest sponsoring imprez sportowych, takich jak Tour de Pologne – dodaje spółka.

Patrząc na dynamiczny rozwój sieci, czy nowe technologie jakie wdraża możemy być pewni, że także w nowym roku Carrefour nie spocznie na laurach ale zaskoczy nas jeszcze nie raz. Czekamy na nowe pomysły!

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    12,99

  • Śr

    8,02

  • Min

    4,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.