Carrefour: Rok 2017 pod znakiem omnikanałowości

Autor: dlahandlu.pl 19 grudnia 2017 09:43

Carrefour: Rok 2017 pod znakiem omnikanałowości Fot. Shutterstock

Sieć Carrefour ma za sobą pracowity rok. Wdrożenie strategii omnikanałowości, platformy Marketplace i usługi click&collect, otwarcie 3 hipermarketów, 7 supermarketów i niemal 100 sklepów franczyzowych oraz rozpoczęcie remodelingu 8 centrów handlowych – to tylko niektóre z działań podjętych w tym roku. Sieć kończy rok „z przytupem” – ostatni z otwartych sklepów Carrefour Pro to najnowocześniejszy hipermarket w Polsce, który już wyznacza standardy i kierunki rozwoju dla całego sektora.

W 2017 roku Carrefour wdrożył strategię omnikanałowości, której głównym założeniem jest zapewnienie synergii pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży i komunikacji z klientami. Dotyczy to również łączenia i przenikania się kanałów online i offline – sklepów tradycyjnych, e-commerce i urządzeń mobilnych.

- W ten sposób firma dąży do zagwarantowania współpracy wszystkich formatów – hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz internetowych – w celu zagwarantowania klientom najlepszych doświadczeń zakupowych – tłumaczy nam biuro prasowe Carrefour.

W tym celu powstała między innymi aplikacja mobilna Mój Carrefour oraz wdrożono usługę click&collect we wszystkich hiper- i supermarketach. W ramach strategii omnikanałowej wdrożone zostały również cztery innowacyjne projekty: inkubator dla start-upów C4 Retail Lab, usługa „SąSiatki” oparta na ekonomii współpracy, koncept Marketplace oraz usługa płatności mobilnych Scan&Go.

Aby strategia omnikanałowa mogła skutecznie funkcjonować niezbędny jest również rozwój sieci sklepów i modernizacja już posiadanych aktywów. Tylko w 2017 roku Carrefour otworzył 3 nowe hipermarkety – w Piotrkowie Trybunalskim i dwa w Warszawie – 7 supermarketów w nowoczesnym formacie premium oraz prawie 100 sklepów franczyzowych. - Bogactwo dostępnych formatów, od małych sklepów osiedlowych aż po wielkopowierzchniowe hipermarkety, gwarantuje klientom swobodę wyboru miejsca w którym chcą zrobić zakupy – podkreślają przedstawiciele sieci.

Ponadto, sieć rozpoczęła też prace nad remodelingiem aż 8 centrów handlowych ze swojego portfolio.

- Carrefour konsekwentnie realizuje wdrożoną w 2014 roku strategię rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych aktywów. Celem tej polityki jest przede wszystkim zagwarantowanie klientom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, a także dostarczenie różnorodnej i ciekawej oferty handlowej. Od momentu podjęcia się tego zadania ukończono modernizację już 19 obiektów – informuje biuro prasowe sieci.

- Podsumowaniem wszystkich działań Carrefour jest napoleońska strategia komunikacji, wyróżniona prestiżową Złotą Effie, która jest oparta o pięć wartości: wybór, jakość, bliskość w relacjach z klientami, dostawcami i pracownikami, niskie ceny i zdrowie. W polityce CSR firmy kluczowym pojęciem jest zdrowie, na rzecz którego prowadzone są działania edukacyjne jak np. „ABC Zdrowego Żywienia”, a także podejmowany jest sponsoring imprez sportowych, takich jak Tour de Pologne – dodaje spółka.

Patrząc na dynamiczny rozwój sieci, czy nowe technologie jakie wdraża możemy być pewni, że także w nowym roku Carrefour nie spocznie na laurach ale zaskoczy nas jeszcze nie raz. Czekamy na nowe pomysły!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane