Carrefour rozpoczyna współpracę z Publicis Sapient w zakresie działalności e-commerce

Autor: wirtualnemedia.pl/dlahandlu.pl 25 stycznia 2018 10:13

Koncern Carrefour Group - właściciel sieci marketów spożywczych - poinformował, że rozpoczyna globalną współpracę z agencją Publicis Sapient w zakresie działalności e-commerce - podają wirtualnemedia.pl.

Jak informowaliśmy W projekty cyfrowe Carrefour zainwestuje do 2022 roku około 2,8 mld euro. Zamierza także uruchomić jeszcze w 2018 r. jedną platformę we Francji, Carrefour.fr. Carrefour stawia sobie za cel, by do 2022 roku obroty żywnością w kanale e-commerce wynosiły 5 miliardów euro (na poziomie całej grupy), a udział w rynku e-handlu spożywczego we Francji do 2022 roku wyniósł 20 proc.

Czytaj także: Carrefour przedstawił strategię rozwoju do 2022

Carrefour zapowiedział też, że przyjęta strategia zakłada uruchomienie „unikalnej platformy biznesowej e-commerce w każdym kraju, w którym działa Grupa”. Publicis Sapient ma ściśle współpracować z zespołami Carrefour, by wdrażać trwałe rozwiązania cyfrowe i technologiczne. Agencja ma zająć się strategiczną i cyfrową transformacją marketera.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane