Carrefour spersonalizuje ofertę
Sieć Carrefour nawiązała współpracę z portalem mydesign.com. Jest to francuski sklep internetowy, w którym można kupować spersonalizowane produkty. Usługi te dostępne będą zarówno w supermarketach, jak i w sklepie internetowym Carrefour - podaje serwis evigo.pl.
Jak wynika z oficjalnego oświadczenia, usługi personalizacji produktu, czyli projektowania produktów według własnych preferencji, będą dostępne w supermarketach Carrefour. Na platformie mydesign.com z kolei pojawi się wydzielona zakładka, w można będzie personalizować produkty z oferty Carrefour. Można zamawiać produkty z własnymi grafikami, od kubków po obudowy smartfona.
Jak podaje evigo.pl, wybierać można spośród 300 dostępnych grafik albo wgrać własne zdjęcie. Klienci mogą odbierać towar w sklepie albo zamawiać dostawę do domu.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł