Carrefour testuje nowy system kasowy w dwóch warszawskich hipermarketach

Autor: portalspozywczy.pl 8 września 2011 19:59

Nowy system obsługi klienta działa w Carrefour Arkadia i Carrefour Reduta. System funkcjonuje na zasadzie tzw. "jednej kolejki". Gdy na monitorze wyświetli się numer wolnej kasy klient będzie mógł do niej podejść i zapłacić za swoje zakupy.

Dzięki nowemu systemowi obsługa klientów ma być dużo szybsza.

Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i komunikacji zewnętrznej Carrefour Polska nie chce zdradzić jakie są wyniki dotychczasowych testów, i czy system będzie wdrażany w następnych sklepach. - Carrefour będzie podejmował dalsze decyzje w tej kwestii w zależności od wyników testów i opinii klientów - wyjaśnia.

Grupa Carrefour Polska ma około 350 sklepów, w tym 84 hipermarkety Carrefour, 44 stacje benzynowe, supermarkety Carrefour Market oraz osiedlowe sklepy franczyzowej Carrefour Express.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,10

  • Śr

    3,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane