Carrefour umożliwia klientom mobilne płatności za zakupy w sklepie

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2017 10:28

Carrefour umożliwia klientom mobilne płatności za zakupy w sklepie fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska uruchamia dla klientów test nowej usługi „Scan&Go”. Umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.

Wdrożenie usługi samodzielnego skanowania i płatności mobilnych w przyszłości ograniczy kolejki przy kasach i przyspieszy czas obsługi klientów. Rozwiązanie „Scan&Go” jest obecnie dostępna w supermarkecie Carrefour na ul. Światowida 18 w Warszawie oraz w hipermarkecie Carrefour w Galerii Północnej w Warszawie. Wkrótce usługa zostanie wdrożona w kolejnych warszawskich sklepach, a docelowo ma być dostępna we wszystkich placówkach sieci w Polsce.

Aby skorzystać z usługi „Scan&Go” klient potrzebuje smartfona z systemem operacyjnym Android 4.4 albo iOS 8, lub ich nowszymi wersjami i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji „Mój Carrefour”. Po wybraniu odpowiedniej opcji z rozwijanego menu bocznego można przystąpić do skanowania kodów kreskowych produktów za pomocą kamery w telefonie. Zeskanowane produkty są automatycznie dodawane do wirtualnego koszyka, a wartość zakupów jest sumowana. Dzięki na bieżąco wyświetlanej łącznej wartości zakupów klient ma pełną kontrolę nad sumą, którą zapłaci przy kasie.

Po zeskanowaniu wszystkich produktów należy podejść do kasy i zapłacić za zakupy w preferowany sposób: gotówką, kartą lub mobilnie z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass. W tym przypadku należy okazać w kasie kod, który generuje aplikacja po kliknięciu przez użytkownika przycisku „Zakończ zakupy”. Weryfikacja zeskanowanych wcześniej towarów odbywa się na podstawie algorytmu, dlatego klienci mogą być poproszeni o wyłożenie wybranych produktów na taśmę kasową. Możliwe jest również skorzystanie z płatności mobilnej jedynie do zapłacenia za zakupy, bez samodzielnego skanowania produktów. W takim przypadku skompletowane produkty skanuje kasjer. W przyszłości możliwa będzie opcja dokonania płatności mobilnej poza tradycyjną kasą.

- Już ponad 1/3 Polaków zdarza się kupować oraz płacić mobilnie, czyli za pomocą smartfona lub tabletu. To oczywiste, że wraz z rozwojem rynku technologii mobilnych i zasilaniem naszej bazy konsumentów młodymi klientami – ten odsetek będzie rósł – mówi Marcin Olech, dyrektor marketingu, usług i technologii cyfrowych w Carrefour Polska. – Dzięki „Scan&Go” chcemy zagwarantować im, że mogą odwiedzić sklep Carrefour i zrobić oraz zapłacić za zakupy tak jak chcą. Szybko i bezpiecznie – dodaje.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane