Carrefour w dobrej kondycji finansowej. Dynamiczny wzrost sprzedaży w Polsce i Rumunii

Autor: dlahandlu.pl 7 lipca 2017 10:18

Carrefour w dobrej kondycji finansowej. Dynamiczny wzrost sprzedaży w Polsce i Rumunii Na zdj. sklep Carrefour w Warszawie, fot. Carrefour Polska

Sieć Carrefour podała wyniki finansowe za drugi kwartał roku i pierwszą połowę. W drugim kwartale sprzedaż Grupy wyniosła 21,759 mld euro (wzrost LfL o 2.8%). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 11,817 mld euro (wzrost LfL o 3,4 %), a sprzedaż w samej Francji to 9,942 mld euro (wzrost o 1,9 %).

Natomiast sprzedaż firmy za pierwszą połowę to 43,053 mld euro (wzrost LfL o +2.1%). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 23,706 mld euro (wzrost LfL o 2,8 %), a sprzedaż w samej Francji to 19,348 mld euro (wzrost o 1,3 %).

Sprzedaż za pierwszą połowę w sekcji pozostałe kraje europejskie, do których zalicza się Polska, wyniosła 11,163 mld euro (wzrost LfL o 2,2 %).

Natomiast sprzedaż sekcji pozostałe kraje europejskie w samym drugim kwartale wyniosła 5,778 mld euro (wzrost LfL o 3,4 %). W Hiszpanii sprzedaż LfL wzrosła o 2,6% w drugim kwartale, We Włoszech wzrost wyniósł 3,9% LfL, a w Belgii o 2,4 %. Grupa podała, że sprzedaż LfL nadal dynamicznie rośnie w Polsce w Rumunii.

Na koniec czerwca 2017 r. Grupa posiadała 12,052 sklepów (4,602 w Europie z wyłączeniem Francji, zamknięto 87 sklepów). 

Przypomnijmy, Sprzedaż Grupy Carrefour w pierwszym kwartale 2017 r. wyniosła 21,295 mld euro, co oznacza wzrost LfL o 1,4 proc. Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 11,889 mld euro (wzrost LfL o 2,1 proc.), a sprzedaż we Francji to 9,406 mld euro (wzrost o 0,5 proc. LfL).

Sieć chce w tym roku w Polsce utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju poprzez remodeling kilkunastu hipermarketów oraz otwarcie kolejnych 2 placówek (w Piotrkowie Trybunalskim oraz Galerii Północnej w Warszawie), a także otwarcie około 10 nowych supermarketów, między innymi w galerii Wroclavia we Wrocławiu, w galerii Aura w Olsztynie i galerii Olimp w Lublinie. Przeprowadzi również wiele modernizacji placówek w tym formacie. Łącznie w tym roku spółka chce otworzyć 
120 nowych placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.