Carrefour wkracza w trzecią fazę rozwoju

Autor: www.dlahandlu.pl 29 lipca 2016 10:33

Carrefour wkracza w trzecią fazę rozwoju fot. shutterstock

W 2016 r. Carrefour kończy drugą fazę rozwoju, która miała za cel stworzenie z francuskiej grupy sieci multiformatowej. Francuski operator wkracza w fazę trzecią, która ma za zadanie pozyskanie nowych klientów. Ta faza rozwoju potrwa do końca 2018 r., a jej główne założenia to m.in. cyfrowa transformacja, nowe koncepty sklepu i zajęcie pozycji lidera na rynku omnichannel.

Na przestrzeni pięciu lat Carrefour znacząco zmienił układ poszczególnych konceptów w Grupie. W 2011 roku hipermarkety stanowiły w Grupie 62 proc., supermarkety 25 proc., sklepy convenience 8 proc., a format cash&carry 5 proc.

W 2016 r. sytuacja wygląda następująco: hipermarkety to 58 proc., supermarkety 25 proc., sklepy convenience 11 proc., a format cash&carry 7 proc.

Zgodnie z planem rozwoju Grupa duży nacisk stawia na transformację cyfrową. W Polsce sieć uruchomiła swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. Po wdrożeniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. Obecnie spółka pracuje nad dodaniem do oferty e-sklepu artykułów spożywczych.

Na koniec pierwszego półrocza pod szyldami Grupy Carrefour funkcjonowało 11,687 sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zibii 2016-07-29 14:05:21

    Słaby to rozwój. Np w Kielcach nie ma ani jednego hipermarketu czy marketu innego niż careffour express. Dziwna ta polityka. W mieście, w którym funkcjonuje kilkuset lub więcej członków wspólnoty zakupowej Lyoness, stanowiącej bardzo pokaźną grupę lojalnych konsumentów, careffour nawet nie myśli o otwarciu poważnego sklepu?! Careffour Expres, to bardzo droga sieć, więc nic dziwnego, że nie generuje prawdziwego rozwoju. DZIWNA to polityka Careffour

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.