Carrefour wprowadza na półki pierwsze produkty z oznakowaniem SENS

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2017 15:09

Carrefour wprowadza na półki pierwsze produkty z oznakowaniem SENS Fot. Carrefour Polska

Carrefour wprowadza aż osiem nowych linii produktów marki własnej. Na półki trafiły także pierwsze produkty z oznakowaniem SENS.

Wśród nowych produktów marki własnej znalazły się m.in. produkty spożywcze, takie jak: CHOCOLATE PLACE (gama czekolad); COOKIE PLACE – asortyment ciasteczek, wafelków, pierników i biszkoptów w różnych smakach; SNACK BAR – gama słonych przekąsek: chipsów, orzeszków i paluszków; CRUMBIES – gama płatków śniadaniowych.

Nowe linie produktów marki własnej, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku, obejmą także: makarony, produkty do zmywania oraz żywność dla zwierząt. Natomiast w 2018 roku Carrefour wprowadzi do swoich sklepów ryby – łososia wędzonego na zimno i na gorąco, ryby konserwowe oraz paluszki rybne.

W ramach promocji tych produktów Carrefour planuje degustacje towarów marki własnej Carrefour.

Od 2016 roku Carrefour prowadzi działania, które zmieniają kierunek rozwoju marek własnych. W ubiegłym roku firma wprowadziła dwie nowe gamy marki własnej do sprzedaży – kawy Montmartre oraz artykuły higieny dla dzieci Nello. Carrefour Polska zdecydował się rozwijać nowe gamy marki własnej w wyniku analizy rosnących oczekiwań konsumentów oraz zmieniającej się sytuacji na rynku. Pierwsze dwa nowe produkty marki własnej wprowadzone testowo na jesieni 2016 pokazały, że przeprowadzone zmiany wpłynęły korzystnie na wyniki sprzedaży. Dlatego Carrefour zdecydował o kontynuacji tych działań rozszerzając kolejne gamy produktów, a także uzupełniając je o oznakowanie SENS.

Musli Crumbies to pierwszy produkt, który już posiada oznakowanie SENS, a do końca 2017 roku na półkach sklepowych w Carrefour pojawi się kolejnych około 50 produktów marki własnej z tym oznakowaniem. SENS został opracowany przez Carrefour jako nowy, dodatkowy sposób informowania konsumentów o częstotliwości ich spożywania w oparciu o jego wartości odżywcze. Jego celem jest pomoc konsumentom w zakresie tworzenia zdrowej, zbilansowanej diety.

– Sukces nowych produktów marki własnej, wprowadzonych w 2016 roku zachęcił nas do kontynuowania tych działań. Teraz rozbudowujemy tę ofertę zarówno o produkty spożywcze i niespożywcze – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – Carrefour Polska nieustannie rozwija i modyfikuje swoją ofertę marek własnych, aby spełnić oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu nowych gam oraz zmianach jakościowych i marketingowych dla już istniejących produktów w ofercie.

Targi Carrefour odbywają się w dniach 6-7 września i po raz trzeci zgromadziły ponad 150 krajowych i międzynarodowych dostawców i producentów, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane