Carrefour wycofuje jajka z chowu klatkowego

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2017 15:18

Carrefour Polska podjął decyzję dotyczącą wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego, oznaczonych cyfrą 3.  Jajka z chowu klatkowego w marce własnej Carrefour znikną z półek do 2020 roku, natomiast jajka od producentów narodowych do roku 2025.

 - Carrefour Polska podejmuje wiele działań z zakresu ochrony bioróżnorodności. W ramach przyjętej strategii postanowiliśmy wycofać jaja z chowu klatkowego wśród marek własnych do końca 2020 roku, a wśród marek krajowych do 2025 r. Realizacja działań w powyższym terminie, pozwoli naszym dostawcom na właściwe wdrożenie tej strategii. Inicjatywa Carrefour jest jednym z elementów ochrony dobrostanu zwierząt hodowlanych. Przykładem takiego działania naszej sieci jest również wprowadzony w styczniu 2015 r., kurczak z wolnego wybiegu  „Jakość z natury Carrefour”. Podjęta decyzja jest w pełni naszą inicjatywą, którą Grupa Carrefour ustawicznie wdraża w poszczególnych państwach już od kilku lat. W Carrefour Polska dążymy do tego, aby właściwie komponować naszą ofertę i kontrolować jakość produktu w marce własnej na każdym etapie łańcucha dostaw, a także promujemy zrównoważone praktyki produkcji – powiedziała Barbara Kowalska, Dyrektor Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.

Przypomnijmy, że w kwietniu również Biedronka informowała, że rezygnuje z jaj "trójek". Grupa Jeronimo Martins podjęła decyzję o rezygnacji ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego do roku 2025.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane