PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Carrefour z konkursem dla dostawców marki własnej

Autor: pr 18 lipca 2016 10:38

Tegoroczna kampania programu Autodiagnostyk, opracowanego przez Carrefour dla dostawców marki własnej, nazwana została „Wyzwanie dla dostawców – STOP Marnotrawstwu Żywności”. W ramach kampanii dostawcy mogli zgłaszać do konkursu własne projekty przedstawiające zaangażowanie w przeciwdziałanie stratom żywności.

Carrefour Polska po raz szósty wyłonił laureatów spośród dostawców produktów marki własnej, realizujących strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie. W tym roku celem Carrefour Polska było wyróżnienie najlepszych dostawców, którzy w swojej codziennej działalności podejmują zobowiązania przeciw marnowaniu żywności.

Firmy wypełniły kwestionariusz samooceny spójny z normą ISO 26000 i obejmujący 35 kryteriów o kilku poziomach zaawansowania w 6 obszarach tematycznych: środowisko, lojalność praktyk, prawa człowieka, relacje i warunki pracy, społeczność i rozwój lokalny, zarządzanie organizacją oraz pytania związane z klientami. Organizacje zaprezentowały również unikalne projekty koncentrujące się na przeciwdziałaniu marnotrawstwa żywności.

Spośród nadesłanych projektów jury wybierze zwycięzcę,  który będzie reprezentował Carrefour Polska na spotkaniu dostawców Grupy Carrefour we Francji w listopadzie. Uroczyste ogłoszenie wyników będzie miało miejsce w październiku  podczas  dorocznego Spotkania Dostawców Marki Własnej Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.