Carrefour zakończył rozbudowę Galerii Morena

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2016 19:48

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Morena w Gdańsku, która jest najważniejszą inwestycją firmy w Polsce w 2016 roku oraz jednym z największych przedsięwzięć na krajowym rynku galerii handlowych w ostatnim czasie.

W wyniku rozbudowy obiekt zyskał ponad 13 000 mkw. powierzchni najmu i obecnie to ponad 33 000 kw., mieszczące niemal 80 sklepów. Oprócz większej powierzchni handlowo-rozrywkowej, galeria oferuje również wiele innowacyjnych rozwiązań, takich jak specjalne interaktywne strefy rozrywki, bezpłatne wi-fi, wewnętrzne strefy zabaw dla dzieci, a także przestronny odkryty taras z funkcją wypoczynkową. Częścią inwestycji była przebudowa dwupoziomowego parkingu podziemnego, na którym wdrożona została nowa organizacja ruchu oraz rozbudowa hipermarketu Carrefour.

Hipermarket został gruntownie zmodernizowany według innowacyjnej koncepcji światów produktów. Oprócz nowoczesnej i estetycznej organizacji działów, nowy hipermarket Carrefour oferuje również znacznie bogatszą i bardziej różnorodną ofertę produktów oraz szereg innowacyjnych rozwiązań handlowych, a także przyjazne środowisku systemy oświetleniowe i chłodniczo-grzewcze.

- Ze względu na duży potencjał własnych centrów handlowych w Polsce, Carrefour podjął w 2014 roku decyzję o przyspieszeniu inwestycji w ich rozwój. Dzięki temu możemy teraz zaoferować klientom Galerii Morena lepsze i przyjemniejsze zakupy, a najemcom – nowe możliwości rozwoju – powiedział Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Modernizacji Galerii Morena towarzyszyły procesy jej kompleksowego repozycjonowania i rekomercjalizacji, w wyniku których centrum handlowe zyskało wiele nowych marek. Obecny poziom komercjalizacji obiektu wynosi 98%. Zgodnie z głównymi założeniami inwestycji – rozbudowana Galeria Morena zaoferuje swoim klientom jeszcze więcej mody, rozrywki i energii.

Poza dotychczasowymi najemcami takimi jak: Douglas, Rossmann, Orsay, RTV Euro AGD, Matras i Taranko, którzy otworzyli już swoje sklepy, do dyspozycji klientów oddane zostaną nowe lokale z branży modowej: Tatuum, Unisono, Venezia, Molton, Quiosque, Monnari, KappAhl, a w nowej odsłonie ponad trzykrotnie powiększony sklep Reserved oraz dwupoziomowy sklep H&M Poszerzyła się również oferta z branży wyposażenia wnętrz, oprócz funkcjonującego sklepu JYSK dołączyły marki takie jak DUKA, English Home oraz Home & You.

Oprócz części handlowej, do użytku klientów przekazana zostaje również strefa rozrywkowa. Odwiedzający będą  mogli skorzystać z obszernej sali do zabaw dla dzieci nowej strefy food-court.

W Galerii Morena nie zabraknie także nowych sklepów z asortymentem sportowym. Nowymi najemcami, którzy podpisali już umowę na wynajem powierzchni, są: Trygon Sport, 4F i Martes Sport. Uzupełnieniem idei promowania zdrowego i aktywnego trybu życia, będzie nowoczesny fitness klub Calypso o powierzchni 1 200 m kw., oferujący kompleksowe i profesjonalne usługi trenerów i dietetyków.

Zakończona rozbudowa to nie koniec działań Carrefour Polska w tym obiekcie. W następnych miesiącach zostaną oddane do użytku nowe restauracje w strefie food-court plac zabaw dla dzieci Kinderplaneta, sklep Komfort oraz kino Cinema 3D, które umocnią pozycję Galerii Morena wśród najlepszych centrów handlowych w Trójmieście.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.