Carrefour zastąpi Almę w Atrium Promenada w Warszawie i Focus Bydgoszcz

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2017 12:11

Carrefour zastąpi Almę w Atrium Promenada w Warszawie i Focus Bydgoszcz Fot. Carrefour Polska

Atrium Poland podpisało umowy z francuską siecią Carrefour na wynajem powierzchni w Focus Bydgoszcz i Atrium Promenada. Oba sklepy będą zrealizowane według podwyższonego standardu. Nowy operator spożywczy zastąpi delikatesy Alma i uzupełni ofertę Focus Bydgoszcz i Atrium Promenada o szeroką ofertę spożywczą.

Focus Bydgoszcz i Atrium Promenada należą do kluczowych obiektów Grupy Atrium w Polsce. Obecnie obydwa centra poddawane są szeroko zakrojonym zmianom, których celem jest utrzymanie dominującej pozycji w obszarze oddziaływania centrum. Jednym z elementów działań strategicznych jest pozyskanie do współpracy w ramach projektów bardzo dobrze postrzeganego rynkowo przez klientów operatora z branży spożywczej, jakim jest Carrefour. Klienci rozbudowywanej i przebudowywanej Promenady będą mieli do dyspozycji ofertę hipermarketu Carrefour, zaś w bydgoskiej galerii Focus skorzystają z pierwszego w mieście sklepu zrealizowanego w nowoczesnym koncepcie, który francuska sieć wdrożyła w połowie ubiegłego roku.

- Obiekty Atrium cieszą się ugruntowaną pozycja i zaufaniem klientów. Właśnie na takich lokalizacjach dla naszych sklepów nam zależało. Wierzymy, że wybrane przez nas galerie handlowe spełnią nasze kryteria i pozwolą nam zwiększyć nasz udział w lokalnym rynku – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Sklepy Carrefour zaoferują klientom elegancki wystrój oraz nowoczesne rozwiązania handlowe. W obu lokalizacjach sklepy Carrefour zajmą powierzchnię ok. 3 tys. mkw. Mieszkańcy Bydgoszczy i okolic będą mogli robić zakupy w supermarkecie już pod koniec października br.

W Atrium Promenada hipermarket Carrefour znajdzie się w przebudowanej części warszawskiego centrum w pobliżu otwartego w tym roku flagowego sklepu TK Maxx. Jego otwarcie planowane jest na początek grudnia 2017 roku.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. 

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w portfolio Grupy znajduje się 60 centrów i nieruchomości handlowych zlokalizowanych w sześciu krajach, o wartości rynkowej 2,6 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej ok. 1,1 mln mkw. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gosc 2017-09-07 19:56:28

    W Rybniku od pół roku jak nie lepiej stoi puste miejsce po Almie... Jakoś nikt nie chce otworzyć :p Z marketów brakuje u nas Polomarketu Piotra i Pawła, Intermache, a tak to chyba wszystko mamy ;p Piotr i Paweł najlpesza opcja wg mnie.

  • Bob z sąsiedztwa 2017-09-07 11:20:21

    Czemu nie Piotr i Paweł tylko francuzów wpuszczają. To przecież rządowo nie polityczne takie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,29

  • Min

    12,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.