Carrefour zwiększa zasięg i promuje usługę SąSiatki

Autor: dlahandlu.pl 25 sierpnia 2017 10:08

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wdraża usługę „SąSiatki”, opartą na mechanizmach ekonomii współpracy. Za pośrednictwem nowej usługi klienci mogą zamawiać zakupy przez Internet i dostarczać je sobie nawzajem.

Usługa „SąSiatki” jest obecnie dostępna w hipermarketach Carrefour na ul. Targowej 72 oraz ul. Głębockiej 15 w Warszawie i swym zasięgiem obejmuje całą stolicę. W najbliższym czasie zostanie ona wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce.

Klient, który chce zamówić zakupy z wykorzystaniem usługi „SąSiatki”, powinien skorzystać bezpośrednio ze strony sasiatki.pl lub ze sklepu internetowego eCarrefour.pl. Tam dodaje wybrane produkty do koszyka, do którego zostaje też automatycznie doliczony tzw. Shopper Bon o wartości 10 PLN – jest to kwota, którą otrzyma dostawca zakupów w formie kuponu zniżkowego po zrealizowaniu usługi. Natomiast klient otrzyma e-mailem bon rabatowy o wartości 5 PLN na kolejne zakupy w sklepie internetowym. Po zatwierdzeniu zawartości koszyka należy poczekać na potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez dostawcę i jego wizytę z zamówionymi produktami, która powinna nastąpić w ciągu maksymalnie 120 minut od złożenia zamówienia, w zależności od dostępności dostawcy.

Dostawca, będąc w sklepie, korzysta w tym czasie z aplikacji mobilnej Mój Carrefour. To w niej zarządza swoim profilem, na którym określa takie parametry jak: godziny swojej dostępności, maksymalna kwota zakupów czy waga produktów. W aplikacji może też śledzić i akceptować aktualne zlecenia od klientów sklepu eCarrefour.pl. Po przyjęciu listy zakupów do realizacji dostawca kompletuje ją w sklepie, skanując towary przy pomocy aplikacji w telefonie. Po zebraniu wszystkich produktów opłaca zakupy w kasie. Ostatnią fazą usługi jest dostawa zakupów pod wskazany adres, gdzie klient zwraca dostawcy pełną kwotę za zakupy w postaci gotówki lub płatności aplikacją mobilną Blik lub PeoPay.

- Usługa "SąSiatki" jest kierowana przede wszystkim do osób korzystających ze sklepów internetowych. Rozwiązanie wdrażane przez Carrefour zakłada synergię pomiędzy kanałem e-commerce a tradycyjnym kanałem dystrybucji – „SąSiatki” istnieją więc na styku świata online i offline – powiedział Michał Malanowski, dyrektor działu informatyki w Carrefour Polska.

„SąSiatki” to kolejna usługa, która rozbudowuje aplikację mobilną Mój Carrefour. Jej podstawową funkcją jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych nawet do -50% na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka lub kartę Seniora) i korzystać z jej benefitów.

Wdrożenie „SąSiatki” jest częścią strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour Polska na ten rok. Aplikacja Mój Carrefour z usługa „SąSiatki” jest dostępna do pobrania ze sklepów: Google Play i App Store.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    11,95

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.