Carrefour zwiększa zasięg i promuje usługę SąSiatki

Autor: dlahandlu.pl 25 sierpnia 2017 10:08

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wdraża usługę „SąSiatki”, opartą na mechanizmach ekonomii współpracy. Za pośrednictwem nowej usługi klienci mogą zamawiać zakupy przez Internet i dostarczać je sobie nawzajem.

Usługa „SąSiatki” jest obecnie dostępna w hipermarketach Carrefour na ul. Targowej 72 oraz ul. Głębockiej 15 w Warszawie i swym zasięgiem obejmuje całą stolicę. W najbliższym czasie zostanie ona wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce.

Klient, który chce zamówić zakupy z wykorzystaniem usługi „SąSiatki”, powinien skorzystać bezpośrednio ze strony sasiatki.pl lub ze sklepu internetowego eCarrefour.pl. Tam dodaje wybrane produkty do koszyka, do którego zostaje też automatycznie doliczony tzw. Shopper Bon o wartości 10 PLN – jest to kwota, którą otrzyma dostawca zakupów w formie kuponu zniżkowego po zrealizowaniu usługi. Natomiast klient otrzyma e-mailem bon rabatowy o wartości 5 PLN na kolejne zakupy w sklepie internetowym. Po zatwierdzeniu zawartości koszyka należy poczekać na potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez dostawcę i jego wizytę z zamówionymi produktami, która powinna nastąpić w ciągu maksymalnie 120 minut od złożenia zamówienia, w zależności od dostępności dostawcy.

Dostawca, będąc w sklepie, korzysta w tym czasie z aplikacji mobilnej Mój Carrefour. To w niej zarządza swoim profilem, na którym określa takie parametry jak: godziny swojej dostępności, maksymalna kwota zakupów czy waga produktów. W aplikacji może też śledzić i akceptować aktualne zlecenia od klientów sklepu eCarrefour.pl. Po przyjęciu listy zakupów do realizacji dostawca kompletuje ją w sklepie, skanując towary przy pomocy aplikacji w telefonie. Po zebraniu wszystkich produktów opłaca zakupy w kasie. Ostatnią fazą usługi jest dostawa zakupów pod wskazany adres, gdzie klient zwraca dostawcy pełną kwotę za zakupy w postaci gotówki lub płatności aplikacją mobilną Blik lub PeoPay.

- Usługa "SąSiatki" jest kierowana przede wszystkim do osób korzystających ze sklepów internetowych. Rozwiązanie wdrażane przez Carrefour zakłada synergię pomiędzy kanałem e-commerce a tradycyjnym kanałem dystrybucji – „SąSiatki” istnieją więc na styku świata online i offline – powiedział Michał Malanowski, dyrektor działu informatyki w Carrefour Polska.

„SąSiatki” to kolejna usługa, która rozbudowuje aplikację mobilną Mój Carrefour. Jej podstawową funkcją jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych nawet do -50% na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka lub kartę Seniora) i korzystać z jej benefitów.

Wdrożenie „SąSiatki” jest częścią strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour Polska na ten rok. Aplikacja Mój Carrefour z usługa „SąSiatki” jest dostępna do pobrania ze sklepów: Google Play i App Store.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane