PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Carry chce wesprzeć sprzedaż przy pomocy muzyki

Autor: pr 16 stycznia 2014 12:05

Make sense media rozpoczyna współpracę z marką odzieżową Carry. Od grudnia w sklepach tej marki klientom towarzyszy specjalnie opracowany profil muzyczny. Audiomarketing od make sense media pomoże wykreować jeszcze lepszą atmosferę w salonach tej sieci.

Muzyka odtwarzana w salonach Carry jest zwolniona z opłat za publiczne odtwarzanie. Oznacza to, że firma nie musi uiszczać opłat do Organizacji Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi (ZAIKSu czy SPAVu). Profil muzyczny brzmi już w 10 lokalizacjach tej marki.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,24

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7436

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane