PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Carte d'Or rusza z promocją konsumencką

dlahandlu.pl 26 kwietnia 2013 11:11

Marka Carte d'Or będzie prowadzić promocję konsumencką. W zamian za paragon dokumentujący zakup w okresie od 3 czerwca do 18 sierpnia 2013 roku dwóch dowolnych opakować lodów Carte d'Or, będzie można wygrać nagrody: 5 dwuosobowych wycieczek do Rzymu oraz 10 voucherów na zakup sofy, zachęcającej do spędzenia chwil we dwoje.

Do zdobycia będzie także 3 tysiące termufek, dzięki którym lody dłużej utrzymują zimno, a dłonie nie marzną. 
Serię wydarzeń Drzewa Miłości Carte d'Or na zlecenie Unilever koordynuje agencja Ciszewski MSL, która odpowiada za komunikację w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych. Eventy w miastach realizuje People Group, a działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja MSL Group Social Hive. Zakup mediów koordynuje agencja PHD Media Direction. Patronat medialny nad akcją objęło Radio Zet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8408

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane