Case study: Piotr i Paweł w Galerii Gondola

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2017 09:11

Case study: Piotr i Paweł w Galerii Gondola fot. Trilux

Piotr i Paweł od 2013 roku zwiększył liczbę placówek o 40 proc. Jedna z ostatnich realizacji Piotra i Pawła to market w centrum handlowym Gondola w Legionowie, która uosabia cel założycieli - "stworzenie sklepu, w którym sami chcieliby robić zakupy".

Posadzkę skomponowano z szarych płytek oraz kafli odpowiadających barwą i fakturą ciemnemu drewnu. Ciemne tło kojarzy się bowiem z towarami segmentu premium i umożliwia efektywne zbudowanie kontrastu i wyróżnienie artykułów dzięki ich bezpośredniemu oświetleniu. – Oświetlenie ogólne stanowią zawieszone na szynach w centralnej części alejek podwójnie asymetryczne oprawy LED. Dzięki swojej konstrukcji rzucają światło na regały, w mniejszym zaś stopniu na posadzkę znajdującą się pomiędzy nimi - bezpośrednio pod lampą – mówi Filip Gabryelczyk, koordynujący wdrożenie ze strony dostawcy oświetlenia. – Na poprzecznych alejkach zainstalowano dodatkowo kierunkowe diodowe reflektory akcentujące. Ich zadaniem jest eksponowanie artykułów umieszczonych na skrajnych półkach – dodaje menedżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska. Modele tej linii zostały zastosowane także w dziale z warzywami i owocami. W tym przypadku wyposażono je w moduły o bardzo wysokim stopniu oddawania barw Ra=95, dające światło sprzyjające uwydatnieniu świeżości produktu oraz soczystych kolorów jabłek, cytrusów i jarzyn.
Na tym tle szczególnie wyróżniają się dwie sekcje – alkohole oraz mięso i wędliny. Na stoisku z winem, szampanami i mocniejszymi trunkami obniżono strop, podwieszając lustrzaną kratownicę. Wbudowano w nią reflektory akcentujące, skierowane na kluczowe miejsca regałów. Obszar wyodrębniono dodatkowo dzięki posadzce o fakturze drewna. W efekcie powstała kameralna, ale i wizualnie interesująca, przyciągająca wzrok klientów strefa. Na tle całości wystroju odznacza się także dział świeżego mięsa, ryb i serów. W tym przypadku przestrzeń ograniczono, zabudowując ją od pewnej wysokości ścianą, na której zawieszono widoczny z daleka opis stoisk. Znajdujący się za nią strop wyłożono białymi kasetonami. Wpuszczono w nie moduły oświetlenia ogólnego oraz kierunkowe reflektory skierowane na lady chłodnicze. W sekcji z mięsem wykorzystano czerwonawe, a w dziale rybnym – zimne różowawe światło. Sery oświetlono natomiast ciepłym odcieniem bieli. W każdym przypadku zastosowane układy optyczne pozwalają uwydatnić najbardziej pożądane cechy produktów, pozytywnie wpływając na ich postrzeganie przez klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,67

  • Min

    5,27

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.