Case study: Rakuten Cafe - koncept kawiarniany giganta e-handlu

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2015 11:23

Case study: Rakuten Cafe - koncept kawiarniany giganta e-handlu Rakuten Café zapewnia doskonałą widoczność sieciowego kolosa w centrum Tokio

Dia-Mart Polska, firma doradcza dedykowana handlowi detalicznemu analizuje koncept kafeterii tworzonej przez Rakuten, japońskiego giganta w branży handlu internetowego. Kawiarnia powstała w Tokio, i jej cechą szczególną jest to, że oprócz przekąsek i napoi oferuje dostęp do wielu usług i oferty sklepu Rakuten.

Kawiarnia Rakuten Cafe została otworzona w maju 2014 roku i jest jednym z adresów Rakuten.com Shopping, największego japońskiego placu targowego on line. Kawiarnia odgrywa rolę sztandarowego przedstawicielstwa działalności grupy: menu inspirowane jest Rakuten Ichiba (internetowy market Rakuten) i daje możliwość przetestowania czytników Kobo eReading.

Kawiarnia oferuje sezonowe słodkości, pizzę, bajgle, soft drinki, kawę i alkohole, za które można zapłacić m.in. przy wykorzystaniu bezstykowej autorskiej technologii Edy lub SmartPay - karty kredytowej na telefon komórkowy opracowanej w ramach grupy. Kafeteria jest narzędziem do wprowadzania na rynek nowych technologii, a także miejscem pozyskania informacji zwrotnej od użytkowników. Obrazu dopełnia sprzedawca - asystent jest gotów do udzielenia odpowiedzi na wszelkie dotyczące usług grupy pytania.

Ponad 85 miejsc siedzących na 3 poziomach ma zachęcić do witryny zarówno klientów, jak i osoby, które klientami nie są. W Rakuten dominują proste linie i akcenty naturalnego drewna, które pozwalają zapomnieć o wirtualnym i technologicznym zakotwiczeniu marki i cieszyć się atmosferą dobrej kawiarni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane