Castorama inwestuje w system informatyczny

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2015 10:45

Zarząd INTELIWISE S.A. poinformował , że spółka otrzymała podpisaną umowę, której przedmiotem jest dostarczenie rozwiązania Centrum Pomocy dla platformy e-Commerce w Castorama Polska sp. z o.o.

Projekt obejmuje między innymi rozwiązanie inteligentnej wyszukiwarki z bazą wiedzy typu Wirtualny Doradca. To inteligentny, „chmurowy” system informatyczny, wspierający obsługę klienta z wykorzystaniem opatentowanej w USA technologii przetwarzania języka naturalnego.

Przyczyni się ono do optymalizacji procesów obsługi klienta, w szczególności w ramach najbardziej uciążliwych, powtarzających się problemów, typu kosztów dostawy, płatności, polityki zwrotów. Pozostałe zapytania, które nie łatwo skategoryzować trafią do konsultantów. Te pytania najczęściej dotyczą dostępności produktów, ich cech i funkcji.

Castorama to jeden z liderów w obszarze handlu materiałami budowlanymi, rozwija obecnie swój sklep internetowy, kładąc nacisk na jakość obsługi klienta. Według najnowszych badań wykonanych przez imrg.org sprzedaż on-line artykułów budowlanych, wyposażenia wnętrz i ogrodów jest wśród 4 najszybciej rozwijających się segmentów e-commerce na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane