Castorama ruszyła z zakupami internetowymi

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2017 13:16

Castorama ruszyła z zakupami internetowymi fot. materiały prasowe

Castorama uruchomiła nową usługę „zamów z dostawą” w całej Polsce. Castorama oferuje ponad 50 tysięcy produktów. Firma objęła transportem również materiały budowlane.

Usługę zamów z dostawą udało nam się wdrożyć dwa tygodnie przed planowanym terminem i już widzimy, że klienci chętnie wybierają tę opcję – mówi Michał Russak, dyrektor ds. rozwoju technologii internetowych, Castorama Polska.

Od 2015 r. Castorama oferuje również opcję „zamów i odbierz”, czyli tworzenie wirtualnego koszyka zakupów, który po skompletowaniu zamówienia przez sklep, klient odbiera na miejscu.

Obecnie, w ramach rozbudowy modelu omnichannel Castorama zintegrowała wszystkie kanały sprzedaży – on-line, telefoniczną i stacjonarną. Klienci sieci mogą składać zamówienia, dzwoniąc
do sklepu, modyfikować je przez internet i zdalnie zadecydować o miejscu dostawy. 

Klient dokonuje wyboru sklepu, dodaje do koszyka produkty, a podczas składania zamówienia podaje adres dostawy i wykonuje przedpłatę. Dostawy realizowane są przez sklep, który został wskazany na zamówieniu.

Uruchomienie sklepu internetowego przebiegało w dwóch etapach. Pierwszy  z nich trwał 4 tygodnie i ruszył w grudniu 2016 r. w 3 sklepach w woj. mazowieckim. W drugim etapie, przez kolejnych 8 tygodni, usługa zamów z dostawą  była uruchamiana w pozostałych sklepach.

Obecnie spółka posiada w Polsce 75 sklepy (w tym 72 sklepy Castorama i 3 sklepy Brico Depot) o łącznej powierzchni handlowej ok. 554 tys. m2 i zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane