Castorama zapewnia o więzi z klientami i podkreśla nową identyfikację wizualną

Autor: pr 14 marca 2017 10:47

13 marca w mediach pojawiły się nowe spoty Castorama Polska rozpoczynające świętowanie wraz z klientami 20-lecia firmy na polskim rynku. Zainicjowana kampania lidera wśród sieci sklepów DIY/home improvement potrwa do końca roku. Poprzez hasło pojawiające się w reklamach „Razem damy radę” spółka podkreśla swoje mocne więzi z klientami i nawiązuje do misji, jaką jest zapewnienie im wsparcia w ulepszaniu mieszkań, domów i ogrodów.

W nowych spotach, które możemy oglądać od 13 marca w mediach, w rolę doradcy handlowego Castorama wcielił się Rafał Rutkowski. Aktor w humorystyczny sposób udziela klientom porad związanych z ulepszaniem domów i ogrodów oraz inspiruje do wprowadzania zmian.

Spoty nawiązują do naszego największego wyróżnika, jakim są profesjonalni, zaangażowani doradcy, podchodzący po partnersku do klienta. – Nasi pracownicy są realnym wsparciem dla wszystkich osób, które mają pomysł lub chęć do wprowadzenia zmian w swoim domu. Od 20 lat podpowiadamy
im najlepsze rozwiązania i pomagamy urzeczywistnić ich zamiary. Nowa kampania jest podziękowaniem za zaufanie, którym darzą nas klienci i podkreśla ludzki wymiar więzi, jakie łączą ich z marką Castorama – mówi Maksymilian Litwinow, dyrektor ds. marketingu w Castorama Polska.

Reklamy wizerunkowe rozpoczynają kampanię 20 lat razem, która potrwa do końca tego roku. Obejmuje ona również spoty promujące wybrane gamy produktów, jak i niestandardowe działania. Pojawiający się w kadrze samochód ciężarowy w barwach Castoramy jest zapowiedzią cyklu lokalnych akcji miejskich.

– Bardzo ważnym elementem kampanii jest hasło „Razem damy radę”. Dzięki niemu podkreślamy, że nasza sieć wychodzi poza schemat DIY – zrób to sam – mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. personalnych i odpowiedzialności społecznej w Castorama Polska.

W jubileuszowej kampanii Castorama zdecydowała się na odświeżenie wizerunku marki. Wykorzystane zostało nowe logo sieci oraz najnowszy projekt stroju doradcy. Identyfikacja wizualna, znana dotychczas przede wszystkim z kilku najnowszych sklepów, pojawia się po raz pierwszy w działaniach ogólnopolskich marki. Logo zawierające niebieski napis i żółty łącznik dobrze wkomponowuje się w tematykę odnoszącą się do bliskich relacji z klientami i całym otoczeniem spółki.

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii DIY/ home improvement (ulepszania mieszkań) w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 75 lokalizacjach w różnych częściach Polski (w tym w 72 pod marką Castorama i w 3 pod marką Brico Depot). Łączna powierzchnia handlowa sklepów należących do spółki wynosi ok. 554 tys. m². Spółka zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,54

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane