CBRE rozwija dział marketingu

Autor: pr 9 stycznia 2015 12:12

CBRE rozwija swój dział marketingu i PR w Polsce. Nowym dyrektorem marketingu i PR została Joanna Mroczek, zespół został powiększony o dwie nowe osoby.

Joanna Mroczek od 2007 zarządza działem Doradztwa i Analiz Rynku w CBRE. Po objęciu nowego stanowiska będzie zarządzała 13 osobowym zespołem ekspertów.

Do zespołu marketingu dołączyła również Natalia Wenzławska jako specjalista ds. marketingu i PR, która będzie odpowiedzialna za działania z zakresu public relations, komunikację wewnętrzną oraz strategię marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych firmy.
Od grudnia 2014 dział wspierany jest przez Annę Szczawińską, która objęła stanowisko asystentki ds. marketingu i PR. Anna będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz projektowe działu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,43

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane