PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

CCC celuje w 4 mld zł przychodu w 2017 roku

Autor: PAP 3 lipca 2017 16:25

Grupa CCC, która po I półroczu ma ponad 1,8 mld zł sprzedaży, spodziewa się mocnej drugiej połowy roku i podtrzymuje, że jej celem na 2017 rok jest osiągnięcie ponad 4 mld zł przychodów. Marża brutto na sprzedaży w całym roku powinna być stabilna rdr - poinformował PAP Biznes Marcin Czyczerski, wiceprezes CCC. Kurs spółki rośnie o 2 proc. do 229,60 zł po publikacji wyników sprzedaży za czerwiec.

CCC przedstawiło najnowsze miesięczne dane sprzedażowe. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC w czerwcu 2017 r. wyniosły ponad 376 mln zł i były o 46,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wcześniej spółka informowała, że w maju sprzedaż wzrosła rdr o 38,9 proc. do ok. 406 mln zł, a w kwietniu wzrosła rdr o 11 proc. do ponad 345 mln zł.

"Czerwiec, a wcześniej maj były dla nas wyjątkowo dobre, zgodne z naszymi oczekiwaniami, tym bardziej, że II kwartał zeszłego roku był niezwykle dobry i baza była bardzo wysoka" - ocenił w rozmowie z PAP Biznes Marcin Czyczerski, wiceprezes CCC ds. finansowych.


Przychody CCC za okres styczeń–czerwiec wyniosły ponad 1.845 mln zł i były wyższe rok do roku o 32,3 proc. 

"Wzrost sprzedaży jest dla nas bardzo satysfakcjonujący. Po pierwszym półroczu jesteśmy pozytywnie nastawieni i spodziewamy się, że II półrocze będzie dla nas równie mocne" - powiedział wiceprezes.

"Zapowiadaliśmy, że mamy ambitne plany wzrostu przychodów w tym roku. Pierwszym półroczem potwierdziliśmy nasze aspiracje" - dodał.

Pod koniec lutego prezes CCC Dariusz Miłek zapowiadał, że głównym celem zarządu na 2017 rok jest osiągnięcie ponad 4 mld zł sprzedaży, co oznaczałoby poprawę obrotu o 28 proc.

Czyczerski, pytany, czy zarząd podtrzymuje te plany po pierwszym półroczu, odpowiedział: "Tak, podtrzymujemy ten cel".

Przychody w kanale internetowym za czerwiec 2017 wyniosły ponad 51 mln zł i były wyższe niż przed rokiem o 117,8 proc. Narastająco, za okres styczeń–czerwiec, wyniosły ponad 259 mln zł, co oznacza wzrost o 137,2 proc. rdr.

Z kolei przychody w kanale internetowym w I półroczu wyniosły ponad 259 mln zł, co oznacza wzrost o 137,2 proc. rdr

Przedstawiciele CCC informowali wcześniej, że celem dla eObuwie na ten rok jest osiągnięcie ponad 500 mln zł sprzedaży. "Biorąc pod uwagę wyniki eObuwie za I półrocze, taki poziom sprzedaży jest bardzo realny" - skomentował wiceprezes.

Pytany o założenia dotyczące marży w całym 2017 roku, odpowiedział: "Zakładamy, że marża będzie stabilna rok do roku". Czyczerski podtrzymał plany powiększenia powierzchni handlowej grupy o ponad 100 tys. m kw. w tym roku. 

Na koniec 2017 roku sieć detaliczna CCC ma liczyć 569 tys. m kw. (wzrost o 24 proc. rdr). Powierzchnia sprzedaży grupy na koniec marca wynosiła 471,4 tys. m kw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,49

  • Śr

    4,58

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.