CCC: Planujemy istotnie zwiększyć powierzchnię sprzedaży

Property News 20 listopada 2017 14:53

Obuwniczy potentat dąży do zwiększania nie tylko liczby salonów, ale też powiększania ich powierzchni handlowej oraz wejścia do największych centrów handlowych w Polsce. Największy salon CCC w Polsce ma blisko 2,5 tys., mkw. Sklep w nowym koncepcie to ok. 1 000 mkw.

- Chcemy być w prestiżowych, największych centrach handlowych – dziś jesteśmy partnerem, który generuje duży traffic dla naszych partnerów handlowych – mówi rzeczniczka CCC Daria Sulgostowska. - Chcemy istotnie zwiększyć powierzchnię sprzedaży w ciągu trzech lat. Dotyczy to całej grupy kapitałowej, czyli 17 krajów. Zawsze wybieramy duże lokalizacje, np. w przypadku sklepu w nowym koncepcie CCC jest to około tysiąc mkw. - dodaje.

Według założeń firmy, na koniec 2017 roku łączna powierzchnia salonów sieci CCC będzie większa o 19 proc. rdr i będzie liczyć 545 tys. mkw. Na koniec 2018 roku metraż wszystkich salonów powiększy się do około 655 tys. mkw.

Więcej online

Firma przewiduje też zwiększenie przychodów ze sprzedaży internetowej. W 2018 roku udział przychodów z tego kanału ma według planów wynieść 20 proc.

- Plan dotyczący zwiększenia udziałów rynkowych jest naturalną konsekwencją dotychczasowego tempa rozwoju w kanale internetowym. Będziemy dalej poprawiać rozpoznawalność marki i rozszerzać ofertę produktową, a także rozszerzać działalność o nowe rynki – zdradza Sulgostowska.

Nowe centrum logistyczne

 W przyszłym roku CCC wybuduje nowe centrum logistyczne. W tej chwili trwa wybór jego lokalizacji. - Rozważamy różne opcje. Na pewno jednak proces inwestycyjny rozpoczniemy w przyszłym roku – mówi rzeczniczka firmy.

Ekspansja nowych rynków

Strategicznym celem CCC na lata 2017-2019 było i - jak zapewniają przedstawiciele CCC - nadal jest zwiększenie powierzchni handlowej netto o 300 tys. mkw.

- Będziemy kontynuować ekspansję zagraniczną. Jesteśmy obecni w 17 krajach, mamy ponad 900 salonów, w tym połowę zagranicą. Niedawno ogłosiliśmy wejście na rynek mołdawski.  –mówi Daria Sulgosławska.

Grupa CCC miała w trzecim kwartale 2017 roku 41,2 mln zł zysku netto wobec 10,2 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Wynik jest zgodny z wcześniejszymi szacunkami spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,83

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane