CDRL utrzymało tempo wzrostu sprzedaży w kwietniu

Autor: pr 6 maja 2016 09:14

Przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły w kwietniu 11,30 mln zł, co oznacza że były o 9 proc. wyższe niż przed rokiem. Również o 9 proc. wzrosły przychody w polskich sklepach od początku roku, w okresie styczeń – kwiecień wyniosły one 39,10 mln zł. Nieco słabszy był marzec, kiedy dynamika wzrostu w polskich sklepach wyniosła 4 proc. w skali roku.

Właściciel marki Coccodrillo nadal notuje bardzo wysokie wzrosty sprzedaży w kanale e-commerce. W Polsce były one w kwietniu o 0,77 mln zł, co oznacza wzrost o 81% w stosunku do stanu sprzed roku. Od początku roku polski sklep internetowy wygenerował już 3,73 mln zł przychodów – czyli o 105% więcej niż przed rokiem.
- Stabilne tempo wzrostu, które notujemy, jest zgodne z naszymi założeniami. Jak zwykle najbardziej cieszy bardzo dynamiczny wzrost naszego biznesu internetowego – powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła.
W 2015 r. skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.
Na 17 maja zwołane zostało Walne Zgromadzenie Spółki, które ma zdecydować m.in. o podziale zysku za zeszły rok. Zgodnie z propozycją zarządu dywidenda może wynieść 0,85 zł na jedną akcję wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.