CDRL zaczyna rok od wzrostów sprzedaży

Autor: pr 4 lutego 2016 09:11

Spółka CDRL zanotowała w styczniu 11-proc. wzrost sprzedaży w polskich sklepach. Równocześnie sprzedaż internetowa wzrosła aż o 139 proc. w stosunku do wyniku sprzed roku.

Przychody że sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w styczniu 10,24 mln zł, wobec 9,24 mln zł w pierwszym miesiącu poprzedniego roku. Właściciel marki Coccodrillo osiąga równocześnie dobre wyniki w internecie. W tym kanale sprzedaży zanotował w styczniu 1,11 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 139 proc.

- Internet jest dla nas coraz ważniejszy. Dlatego stawiamy na ten kanał sprzedaży i chcemy go rozwijać nie tylko w Polsce – powiedział prezes Marek Dworczak.

W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.

Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane