CeBRiS: Blisko 39 proc. konsumentów nie ma ulubionej marki mleka

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2017 14:47

Na podstawie wyników badania agencji badawczo-konsultingowej CeBRiS wynika, iż 86% Polaków kupuje dowolny rodzaj mleka. Zakup mleka krowiego deklaruje 96,3% respondentów. Najistotniejszymi z punktu widzenia branży mleczarskiej konsumentami są gospodarstwa domowe reprezentujące model rodziny 2+1 i 2+2.

Co do motywów zakupowych mleka, to do kluczowych należą: smak mleka (34,4%), dostępność produktu na półce (13,9%), jakość mleka ogółem (12,2%), atrakcyjna cena (11,1%) oraz przyzwyczajenie do marki (8,1%).
38,6% konsumentów mleka nie posiada jednej ulubionej marki (konsumenci kupuje różne marki).
W przypadku wskaźnika rekomendacji marki, spośród marek mleka kupowanych przez konsumentów, prym wiedzie mleko Łaciate, które uzyskało notę 47 pkt. zaś drugie miejsce - marka Mlekovita 20 pkt.

Dane cząstkowe z podstawie badania preferencji zakupowych Polaków N-1133 gospodarstw, technika zbierania danych: CATI, data realizacji: marzec 2017

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gosc 2017-06-21 15:44:25

    Dla mnie liczy się tylko cena ;p

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane