Cele Carrefoura na 2018 rok: Digitalizacja i transformacja żywieniowa

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2018 13:34

Cele Carrefoura na 2018 rok: Digitalizacja i transformacja żywieniowa Na zdj. Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska

W 2018 roku Carrefour Polska planuje wzmocnić pozycję lidera innowacji na lokalnym rynku i wyznaczać nowe trendy handlowe. Część nowych usług została wdrożona już na początku br., jak: m-commerce dostępny w aplikacji  Mój Carrefour połączony z dostawą zakupów tego samego dnia; odbiór zamówienia w punkcie Carrefour Drive oraz stworzenie jednej platformy zakupowej Carrefour.pl.  Celem obranym dla tej platformy jest zwiększenie oferty do 500 tys. produktów i 500 dostawców oraz pozyskanie 50 tys. klientów - częścią tego celu będzie połączenie z porównywarką cen Ceneo.pl.

– 2017 był rokiem wielkiego postępu technologicznego w Carrefour Polska. Firma stworzyła referencyjny, omnikanałowy model działania dla rynku handlu w Polsce, dbając o integrację i synergię między wszystkimi kanałami sprzedaży i komunikacji z klientami. Udało nam się rozwinąć zarówno sieć sklepów tradycyjnych, jak i dostępność oraz atrakcyjność naszej oferty w Internecie – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska. – Nasze priorytety na 2018 rok to przede wszystkim dalszy rozwój nowoczesnych rozwiązań oraz rozpoczęcie w Polsce transformacji żywieniowej. Chcemy stać się pionierem w zakresie oferty zdrowych produktów i być siecią pierwszego wyboru dla klientów poszukujących wysokiej jakości w przystępnych cenach. W ten sposób będziemy również realizować cele strategii „Carrefour 2022”, przyjętej przez Grupę Carrefour.

Jak poinformowała sieć na konferencji prasowej, usługa Scan&Go będzie wdrażana w kolejnych sklepach w Polsce. Z kolei platforma SąSiatki skoncentruje się na budowie społeczności zakupowej. Carrefour planuje również rozwój aplikacji Mój Carrefour. - Chcemy do końca roku uzyskać liczbę 3 mln pobrań, aktualnie 1,2 mln osób posiada już tę aplikację - powiedział Guillaume de Colonges.

W inkubatorze dla start-upów C4 Retail Lab jest opracowywanych 16 projektów, z których 5 jest obecnie w fazie testów, w tym wózek zakupowy połączony z kasą samoobsługową SmartCart oraz maszyna przygotowująca posiłki w 3 minuty od firmy Food Robotics. Już niedługo pierwsze testowe maszyny zostaną zainstalowane w warszawskich i krakowskich galeriach handlowych. Ponadto Carrefour podejmie współpracę z akceleratorem start-upów oraz w ramach 4 projektów realizowanych z Visą, Mastercard, Google i Orange.

Kolejnym strategicznym celem Carrefoura jest transformacja żywieniowa. Firma widząc oczekiwania konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania chce im zapewnić stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych produktów bio. Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczenia lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji. Strategię transformacji uzupełniają działania edukacyjne dla klientów i dostawców.

  • 4rg 2018-03-28 20:51:23

    Byli na zakupach w LIDLu? Świeże warzywa od 2 lat a Bio od roku jest.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,08

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5323

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane