Cele Carrefoura na 2018 rok: Digitalizacja i transformacja żywieniowa

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2018 13:34

Cele Carrefoura na 2018 rok: Digitalizacja i transformacja żywieniowa Na zdj. Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska

W 2018 roku Carrefour Polska planuje wzmocnić pozycję lidera innowacji na lokalnym rynku i wyznaczać nowe trendy handlowe. Część nowych usług została wdrożona już na początku br., jak: m-commerce dostępny w aplikacji  Mój Carrefour połączony z dostawą zakupów tego samego dnia; odbiór zamówienia w punkcie Carrefour Drive oraz stworzenie jednej platformy zakupowej Carrefour.pl.  Celem obranym dla tej platformy jest zwiększenie oferty do 500 tys. produktów i 500 dostawców oraz pozyskanie 50 tys. klientów - częścią tego celu będzie połączenie z porównywarką cen Ceneo.pl.

– 2017 był rokiem wielkiego postępu technologicznego w Carrefour Polska. Firma stworzyła referencyjny, omnikanałowy model działania dla rynku handlu w Polsce, dbając o integrację i synergię między wszystkimi kanałami sprzedaży i komunikacji z klientami. Udało nam się rozwinąć zarówno sieć sklepów tradycyjnych, jak i dostępność oraz atrakcyjność naszej oferty w Internecie – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska. – Nasze priorytety na 2018 rok to przede wszystkim dalszy rozwój nowoczesnych rozwiązań oraz rozpoczęcie w Polsce transformacji żywieniowej. Chcemy stać się pionierem w zakresie oferty zdrowych produktów i być siecią pierwszego wyboru dla klientów poszukujących wysokiej jakości w przystępnych cenach. W ten sposób będziemy również realizować cele strategii „Carrefour 2022”, przyjętej przez Grupę Carrefour.

Jak poinformowała sieć na konferencji prasowej, usługa Scan&Go będzie wdrażana w kolejnych sklepach w Polsce. Z kolei platforma SąSiatki skoncentruje się na budowie społeczności zakupowej. Carrefour planuje również rozwój aplikacji Mój Carrefour. - Chcemy do końca roku uzyskać liczbę 3 mln pobrań, aktualnie 1,2 mln osób posiada już tę aplikację - powiedział Guillaume de Colonges.

W inkubatorze dla start-upów C4 Retail Lab jest opracowywanych 16 projektów, z których 5 jest obecnie w fazie testów, w tym wózek zakupowy połączony z kasą samoobsługową SmartCart oraz maszyna przygotowująca posiłki w 3 minuty od firmy Food Robotics. Już niedługo pierwsze testowe maszyny zostaną zainstalowane w warszawskich i krakowskich galeriach handlowych. Ponadto Carrefour podejmie współpracę z akceleratorem start-upów oraz w ramach 4 projektów realizowanych z Visą, Mastercard, Google i Orange.

Kolejnym strategicznym celem Carrefoura jest transformacja żywieniowa. Firma widząc oczekiwania konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania chce im zapewnić stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych produktów bio. Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczenia lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji. Strategię transformacji uzupełniają działania edukacyjne dla klientów i dostawców.

  • 4rg 2018-03-28 20:51:23

    Byli na zakupach w LIDLu? Świeże warzywa od 2 lat a Bio od roku jest.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.